۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۷۵۶۵۱

ارگان های تبلیغی در زمینه رفع موانع تولید به میدان وارد شوند

ارگان های تبلیغی در زمینه رفع موانع تولید به میدان وارد شوند
حجت الاسلام دانشزاده گفت: صدا و سیما و دیگر رسانه ها باید برای تحقق شعار سال می بایست تلاش بیشتری کنند تا شاهد شکوفایی اقتصادی در این دوران در کشور باشیم.

حجت الاسلام احمد دانشزاده پژوهشگر حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،ضمن تاکید بر اهمیت شعار سال، گفت: لازم است ارگانهای تبلیغی و تبلیغاتی از جمله صدا و سیما تلاش بیشتری برای تحقق عملی شعار سال یعنی رفع موانع تولید انجام دهند.

محقق حوزه علمیه ادامه داد: دستگاه های فرهنگی باید با توضیح راهکارهای تحقق و تسریع در زمینه تولید، مسئولین مربوطه و به تبع مردم را به این مطلب سوق دهند.

وی بیان کرد: این از وظایف نهادهای فرهنگی است که با تبلیغ فوائد جهش تولید از جمله فراهم شدن اشتغال، تحقق خودکفایی و بالا رفتن کیفیت اجناس ایرانی، اعتماد به اجناس ایرانی را بالا برده و موجب پیشرفت اقتصاد کشور و عملی شدن اقتصاد مقاومتی شوند.

حجت الاسلام دانشزاده با اشاره به این که وقتی تولید از جهت کیفیت و کمیت ارتقا پیدا کرد صادرات اجناس ایرانی نیز به سهولت انجام می شود، افزود: نمونه بارز تولید تولید واکسن ايرانی کرونا میباشد که فعلا چند کشور جهت تهیه آن از جمهوری اسلامی ایران مذاکراتی انجام داده و بعضی نیز در صف مذاکره جهت تهیه آن از ایران می باشند.

این محقق حوزه در پایان گفت: اگر نهادهای تبلیغاتی از جمله صدا و سیما تلاش بیشتری در تبیین و توضیح شعار سال می کردند؛ امروز شاهد شکوفایی بیشتری در اقتصاد کشور و اشتغال جوانان بودیم و امیدواریم که هرچه زودتر این امر تحقق یابد.

ارسال نظرات