۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۷۵۶۶۰
نماینده مجلس:

قانون «لغو تحریم‌ها» باید اجرایی شود

قانون «لغو تحریم‌ها» باید اجرایی شود
حجت‌الاسلام فلاحی گفت: قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها را اجرایی دانست و گفت: دولت اگر از این قانون تخطی کند باید پاسخگو باشد، زیرا مذاکره برای رفع کامل تحریم‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با مردم روستای گراچقا و بررسی مشکلات آنها با بیان اینکه در این برهه از زمان و با توجه به مشکلات موجود در جامعه باید مردم پا به پای ولی جامعه ایستادگی کنند اظهار کرد: هرچقدر در برابر دشمن عقب‌نشینی کنیم دشمن پیشروی می‌کند ضمن اینکه منطق دین ما این است که در برابر ظلم و ستم عقب‌نشینی نکنیم.

وی با بیان اینکه جواب عهدشکنی دشمن ایستادگی در برابر آن است یادآور شد: زمانی که مردم شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» را سر دادند و جامعه با تمام توان در این زمینه ایستادگی کرد نتیجه این مقاومت باعث شد چرخ سانتریفیوژها بچرخد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها را اجرایی دانست و تصریح کرد: دولت اگر از این قانون تخطی کند باید پاسخگو باشد، زیرا مذاکره برای رفع کامل تحریم‌ها بود نه برای اینکه سرگرم شویم.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران کشور ثروتمندی است و بخش اعظمی از مشکلات معیشتی و اقتصادی ناشی از سوء مدیریت و بی‌تدبیری برخی مدیران است یادآور شد: در همدان نیز به دلیل عدم درست مدیریت اقلام معیشتی متاسفانه مردم دچار مشکل شده‌اند.

حجت‌الاسلام فلاحی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، باید تحریم‌ها خنثی شود، از تلاش برای خودکفایی در کشور سخن به میان آورد و گفت: ما در صنایع نظامی خودکفا شده‌ایم و با تداوم این رویکرد در سایر بخش‌ها باید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

وی افزود: در حوزه اقتصاد، تفکر لیبرال به جای تکیه بر توان داخلی دنبال برقراری ارتباط با غرب است اظهار کرد: تمام همت و تلاش مجلس همواره بر رفع مشکلات مردم است؛ هرجا که مجلس مورد هجمه قرار می‌گیرد، بدانید که قطعا جلوی فسادی را گرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود بازار پاکستان، عراق و افغانستان را راه ارتباطی برای صادرات دانست و افزود: کشورهای منطقه بهترین راه ارتباطی برای توسعه اقتصادی کشور هستند که باید از این ظرفیت بهره گرفته شود.

ارسال نظرات