۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۷۵۶۸۶
در راستای برنامه‌ریزی جهت حضور جهادی طلاب و روحانیون؛

نشست ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

نشست ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه خوزستان برگزار شد
خوزستان - نشست ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه، مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مدیران دستگاه‌های فرهنگی، مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش و نیروی انتظامی، معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز و جمع دیگری از مسئولان متولی نیز حضور داشتند.

این نشست با موضوع همراهی و کمک به کادر درمانی مبارزه با کرونا از سوی طلاب و روحانیون جهادی و در راستای فتوای رهبرمعظم انقلاب درخصوص اهتمام و غسل فوت شدگان ویروس کرونا تشکیل شد.

در ابتدای نشست، معاون آموزشی حوزه علمیه استان خوزستان به ارائه گزارشی از وضعیت موجود و برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت رسیدن به نقطه مطلوب را ارائه و از آمادگی لازم در میان طلاب و روحانیون جهادی خبرداد.

در ادامه جمعی از اعضای ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه استان خوزستان نیز به بیان نکات، پیشنهادها، راهکار و تجارب دوره‌های پیشین مبارزه با ویروس منحوس کرونا پرداختند.

ضرورت حضور جهادی طلاب و روحانیون در مراکز درمان

 در پایان حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن اشاره به اهمیت استغفار، اظهار داشت: سنت الهی بر سخت‌گیری است و استغفار در رفع این سخت‌گیری‌ها بسیار مؤثر می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خطاب به طلاب و روحانیون سراسر استان خوزستان گفت: در کنار کادر درمانی حضوری فعال و موثر داشته باشند و به مسائل دینی و فرهنگی پرداخته و موجب افزایش روحیه در میان بیماران و کادر درمان باشند.

 باتوجه به دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا، در قالب ارتباط تصویری مدیران حوزه‌های علمیه سراسر استان خوزستان نیز به بیان نقطه نظرات و اقدامات انجام شده جهت ریشه‌کن کردن و کاهش مبتلایان به ویروس منحوس کرونا پرداختند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات