۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۶۷۵۷۱۴
فرهنگ و جهش تولید(12)؛

تولید در کشور گرفتار دلالیسم است

تولید در کشور گرفتار دلالیسم است
هدایت حاتمی توجه به حوزه‌های فرهنگی را بسیار مهم دانست و گفت: امروز تولید در کشور ما گرفتار دلالیسم است و حوزه تولید برای کمک به اقتصاد کشور نیازمند فرهنگ‌سازی است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، هدایت حاتمی در همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید در سرسرای اجتماعات دانشکده ادبیات دانشگاه رازی گفت: محور شعارهای ۲ سال اخیر رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید بود و این اتفاق در دهه چهارم انقلاب حاوی نکات مهمی است.

وی با قدردانی از بانیان برگزاری همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید، گفت: این همایش می‌تواند برای تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید تلاش نماید و با بهره گیری از نظرات جامعه دانشگاهی آن را بارور کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی بهره‌وری در عرصه تولید را نیز مهم برشمرد و اظهار داشت: توجه به مقوله بهره‌وری و تولید با باور جهادی و فرهنگ جهادی می‌تواند منویات رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید را محقق نماید و به طور قطع حاصل آن قدرت ملی خواهد بود.

حاتمی در انتها به کار ارزنده یکی از اساتید دانشگاه رازی اشاره کرد و افزود: این استاد گرانمایه نقشه علمی دانش بنیان را در حوزه کشاورزی تدوین کرده بود که این مهم می بایست توسعه یابد؛ یعنی کشاورزی دانش بنیان می بایست در استان‌های مستعد تسری یابد.

ارسال نظرات