۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۷۵۷۱۹
حجت‌الاسلام رحیم آبادی مطرح کرد؛

فرقه‌سازی، اقدام دشمن برای به انحراف کشیدن اسلام

فرقه‌سازی، اقدام دشمن برای به انحراف کشیدن اسلام
خرسان جنوبی - رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی گفت: فرقه‌سازی اقدام دشمن برای به انحراف کشیدن اسلام است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم آبادی در دیدار مداحان برتر و نمونه خراسان‌جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ما هیچگاه نخواهیم توانست ائمه معصومین (ع) را به صورت جامع و کامل معرفی کنیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: با این وجود باید تلاش کنیم تا حد امکان زوایای مختلف شخصیت آن بزرگواران را بشناسیم.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اینکه تولد مولا علی (ع) در کعبه یک اتفاق پر از رمز و راز است، گفت: حضرت بعد از ۶۳ باز هم در خانه خدا یعنی مسجد به شهادت رسید که این تولد در کعبه و شهادت در مسجد از افتخارات مولا است.

وی اظهار کرد: امروز مولا علی (ع) در بین ما به لحاظ ظاهری نیست ولی پیام‌های آن حضرت در نهج البلاغه و وصیت نامه ایشان به امام حسن (ع) موجود است که باید از آن درس بگیریم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه امام یکی از بزرگترین امانت‌های الهی است، بیان‌کرد: عدم بهره‌مندی از برکات وجود امام و موضوع امامت در حقیقت محرومیت حقیقی جامعه است.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی گفت: هر کس می‌خواهد به وجود امام زمان (عج) نزدیک شود باید امام شناسی از طرفی و دشمن‌شناسی خود را تقویت کند.

وی با تأکید بر ضرورت دشمن شناسی در شرایط فعلی اظهار کرد: دشمنان برای به انحراف کشیدن اسلام حقیقی ده‌ها و صدها فرقه انحرافی ساخته است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خواست امام زمان (ع) پیوستگی جامعه با مسئله امامت است، بیان کرد: هدف از ظهور امام زمان رفع مشکلات ما نیست بلکه قرار است ما یار و یاور حضرت در تحقق حاکمیت مطلق الهی شویم هر چند در این بین مشکلات جامعه نیز حل می‌شود.

ارسال نظرات