۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۷۵۷۳۴
فرهنگ و جهش تولید (۳۸)؛

تحقق جهش تولید با برنامه ریزی مسئولین

تحقق جهش تولید با برنامه ریزی مسئولین
حجت الاسلام رفیعی گفت: مسئولین باید برنامه ریزی دقیقی در راه تحقق منویات رهبری انجام دهند انتظار ویژه ای که جامعه اسلامی دارد محقق نشده است.

حجت الاسلام علی رفیعی استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: در همین شهرقم ببینید چقدر فرهنگ اُفت کرده است مردم قم نیز همانند گذشته به موضوع اساسی فرهنگ خصوصاً حجاب پایبند نیستند و این نتیجه کم کاری وعملکرد منفعلانه نهادهای مربوطه می باشد، آنچه در جامعه مشاهده می شود اُفت فرهنگ است، متاسفانه در بین طلاب جوان نیزمشکلات فرهنگی مشاهده می شود، در این راستا اداره تهذیب حوزه باید به فکر باشد.

وی با اشاره به جهش تولید افزود: در موضوع جهش تولید پیشرفت که نداشته ایم پسرفت هم کرده ایم، متاسفانه شاهد تعطیلی کارگاه ها و کارخانه ها به دلیل موانع تولید می باشیم کارهایی انجام می شود اما ادامه دار نیست، مسئولین باید برنامه ریزی دقیقی در راه تحقق منویات رهبری انجام دهند انتظار ویژه ای که جامعه اسلامی دارد محقق نشده است.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: باورمندی را باید به درون کتاب های درسی مدارس ببریم در کنار آن صداو سیما باید در جهت بالابردن باورمردم و ترغیب آنان به سمت کالاهایی ایرانی فیلم و سریال بسازد تاثیر دیدن یک فیلم به مراتب بیشتر از چندین سخنرانی است.

حجت الاسلام رفیعی عنوان کرد: نباید پیشرفت دولت هایمان را انکار کنیم اما در تحقق شعار سال دولت در حد اعلاء و انتظار نبوده است، پیشرفت هایی داشته ایم اما توقع بیشتری می رفت.

ارسال نظرات