۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۷۵۷۸۰
آیت الله مدرسی:

تمدن بشری به خاطر دوری از انسانیت در آستانه فروپاشی است

تمدن بشری به خاطر دوری از انسانیت در آستانه فروپاشی است
آیت الله مدرسی نسبت به فروپاشی تمدن بشری در نتیجه انحراف آن از ارزش های انسانی هشدار داد و گفت: اگر به سوی خداوند برنگردیم، این تمدن از بین خواهد رفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق نسبت به فروپاشی تمدن بشری در نتیجه انحراف آن از ارزش های انسانی هشدار داد و گفت: اگر به سوی خداوند متعال، ارزش های الهی و فطر پاک برنگردیم، این تمدن از بین خواهد رفت.

وی نابودی ملیون ها انسان و خسارت های اقتصادی میلیاردی شیوع ویروس کرونا را نتیجه عذاب الهی دانست و افزود: راه حل ها بشریت برای مقابله با کرونا به شکست خورد، چون که واقعی نبود. راه حل آن اعتراف بشریت به نقاط ضعف و بازگشت به سوی خداوند متعال و پذیرش رهبران الهی است که راه خیر و صلاح را به بشریت نشان دهند.

آیت الله مدرسی بازگشت به سوی خداوند را بازگشت به سوی شریعت و ارزش هایی مثل عدالت، احسان، دوری از فحشا و منکر توصیف کرد و بیان داشت: غرق شدن تمدن غرب در بدبختی ها و انحراف از فطرت سلیم و بهره مندی ثروتمندان از دارو و واکسن باید به بازگشت به سوی خداوند سبحان منتهی شود.

این عالم عراقی در پایان از درگاه خداوند متعال درخواست کرد که به حق ماه رجب و به حق حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) این بیماری را از تمامی بشریت بردارد و بشریت را در بازگشت به راه درست موفق گرداند./۹۸۸/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
پیشرفت دنیای غرب در علوم مختلف و تسخیر جهان سبب برتری طلبی طبیعی شده که جای نکوهش ندارد اما دنیای اسلام همواره درگیر مسائل مختلف داخلی و خارجی از تفکر سازنده و تمدن واقعی بدور مانده. انسانیت بر صداقت و نوعدوستی و خدمت به بشریت استوار است که در میان کشورهای اسلامی وجود ندارد. در کشور خودمان صداقت و خیرخواهی نقطه ضعف بزرگ بشمار می اید و این مردم سپاسگزار هیچ خدمت بی منت نیستند. انچه جهان را در استانه فروپاشی قرار داده ،اسیب پذیری تمدنها بدلیل روابط و وابستگیهای اقتصادی است که اعتماد و صداقت محور تعاملات انهاست. اما انسانیت مورد نظر شما در کشور خودمان وجود ندارد که در کشورهای دیگر بدنبال ترویج ان باشید. ایران ناامن ترین کشورهای جهان در بی قانونی و اتش باختیاری عوامل خودسر و خودمحور است که خودرا حامی و حافظ نظام وانمود میکنند.
0
0