۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۷۵۸۱۵
نیکزاد در قم:

ایران می تواند در آبادسازی قره باغ نقش درخشانی را ایفا کند

ایران می تواند در آبادسازی قره باغ نقش درخشانی را ایفا کند
نایب رییس مجلس با بیان اینکه ما به این موضوع که قره باغ را باید به آذربایجان پس داد اعتقاد راسخ داریم، گفت: ایران می تواند در آبادسازی قره باغ نقش درخشانی را ایفا کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش بین المللی «قره باغ ۱۷ ربیع» که در سالن همایش های امین واقع در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، استنباط اصول ثابت در مدیریت سرزمین های اسلامی را از نظریه های متعالی ولایت وفقیه دانست و گفت: استکبار ستیزی، مردم سالاری دینی، سپردن اداره کشور به خود مردم و ایستادگی در مقابل مستکبران از اصول ثابت رهبری معظم انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در هر کجای دنیا از سرزمین های اسلامی دفاع می کند، مواضع رهبر معظم انقلاب در زمینه بحران قره باغ را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امروز همه می دانند که صادقانه ترین حمایت ها از کشورهای همسایه از سوی ایران صورت می گیرد.

نیکزاد با اشاره به اینکه ایران اسلامی با همه توان از قره باغ دفاع کرد، گفت: امروز نباید اجازه داده شود که گروه های تروریستی در منطقه حضور پیدا کنند و هر کشوری که این اجازه را بدهد باید بداند که حضور گروه های تروریستی در آنجا به ضررش تمام خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی قطعاً پاسخ های کوبنده ای را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: سیاست ما در ایران در مورد کشورهای همسایه همواره بر پایه صداقت و احترام متقابل استوار بوده است.

وی با بیان اینکه ما به این موضوع که قره باغ را باید به آذربایجان پس داد اعتقاد راسخ داریم، ورود سایر کشورهای منطقه به این موضوع را آسیب زا دانست و ابراز داشت: با توجه به ظرفیت های بی شماری که داریم خواهیم توانست در آبادسازی قره باغ نقش درخشانی را ایفا کنیم./841/پ202/ب1

ارسال نظرات