۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۷۵۸۲۱
حجت الاسلام والمسلمین دیانی:

هدف جامعه الزهرا و مرکز مدیریت خواهران رفاقت باشد نه رقابت

هدف جامعه الزهرا و مرکز مدیریت خواهران رفاقت باشد نه رقابت
حجت الاسلام والمسلمین دیانی گفت: تقویت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران آرزوی ماست و معتقدیم رشد این مرکز و نزدیک شدن به قله مطلوب، باعث رشد جامعه الزهرا(س) نیز می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد دیانی سرپرست جامعه الزهرا(س) در دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران، ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور گفت: این مجموعه مصداق «اسس علی التقوی» است و بزرگان فراوانی برای راه اندازی، رشد و اعتلای این مجموعه تلاش های فراوانی انجام داده اند.

وی ادامه داد: دغدغه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، راهبری و در قله بودن جامعه الزهرا علیهاالسلام در همه حوزه های علمیه خواهران بوده و هست و تحقق این مسأله نیازمند تلاش مشترک و تصمیم گیری دقیق است.

سرپرست جامعه الزهرا(س) اظهار داشت: در مسیر این هدف باید رفاقت کنیم نه رقابت، چرا که دو مجموعه جامعه الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه خواهران به مثابه دو بال یک پرنده هستند که هر کدام دچار ضعف و آسیب شود اصل حرکت را با مخاطره روبرو می کند؛ به ویژه در فضایی که با تهاجم همه جانبه دشمن مواجهیم و فرهنگ های مهاجم روی جامعه ما نیز تاثیرگذاشته و از منظر داخلی نیز ضعف های مدیریتی باعث بروز نگاه های منفی نسبت به مراکز دینی شده است در این فضا باید با اتحاد و یکدلی، فانی در هدف مشترک شویم.

وی ادامه داد: تقویت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران آرزوی ماست و معتقدیم رشد این مرکز و نزدیک شدن به قله مطلوب، باعث رشد جامعه الزهرا(س) نیز می شود.

سرپرست جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه باید به کیفی سازی در حوزه های علمی خواهران توجه شود اظهار داشت: جامعه الزهرا باید به قله ای تبدیل شود که کارهای با کیفیت عالی در آن صورت گیرد و بتواند به الگو و نمونه برای دیگر مراکز تبدیل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از فرصت های موجود نهایت استفاده را برای پیشبرد اهداف مجموعه ببریم تا بتوانیم در پیشگاه الهی پاسخگوی عملکردمان باشیم./998/

ارسال نظرات