۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۷۵۸۳۳
فرهنگ و جهش تولید (۳۰)؛

جهش تولید در افکار جامعه نهادینه شود

جهش تولید در افکار جامعه نهادینه شود
حجت الاسلام زاهدی تبار گفت: صدا و سیما با ساخت فیلم و سریال فرهنگ تولید و استفاده از کالای وطنی را در افکار و اذهان جامعه نهادیه کند.

حجت الاسلام غلامرضا زاهدی تبار مدرس حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا گفت:نهادهای فرهنگی مثل تبلیغات حوزه علمیه باید فرمایشات رهبری را با مباحث دینی مستند کنند تا برای مردم انگیزه سازی شود اما به صورت جدی وارد این قضیه نشدند.

وی با اشاره به عملکرد نهادهای فرهنگی ابراز داشت: عملکرد صدا و سیما نسبی بوده است در جهت تحقق شعار سال کارهایی صورت گرفته است اما باید به نحوی تبلیغات انجام شود که مردم اقناع شوند بطوری که روبه سوی مصرف کالای ایرانی بیاورند از طرفی با ساخت فیلم و سریال فرهنگ تولید و استفاده از کالای وطنی را در افکار و اذهان جامعه نهادیه کنند.

مدرس حوزه علمیه خاطرنشان کرد: تولیدات باید به نحوی باشد که مردم گرایش به اجناس ایرانی داشته باشند و به گونه ای تبلیغ کالای ایرانی شود که مردم جامعه به سمت کالای داخلی سوق داده شود، دولت نیز باید تولید کنندگان و صاحبان مشاغل را حمایت لازم و جدی کند و خودش نیز مصرف کننده کالای ایرانی باشد.

ارسال نظرات