۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۷۶۱۶۹

حضور ۵۰ نفر از اساتید و طلاب اسلام آبادی در پادگان شهید ثابت خواه

حضور ۵۰ نفر از اساتید و طلاب اسلام آبادی در پادگان شهید ثابت خواه
کرمانشاه - حجت الاسلام کرمی نیا گفت: ۵۰ نفر از اساتید و طلاب مدرسه علمیه اسلام آبادغرب اردویی یک روزه به پادگان شهید ثابت خواه گیلانغرب داشتند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه ها برای تقویت روحیه انقلابی و دینی طلاب جوان، آشنایی هرچه بیشتر آنان با تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب الهی و مردمی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: به همین منظور بیش از 50 نفر از اساتید و طلاب مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب اردویی یک روزه به پادگان شهید گمنام ثابت خواه شهرستان گیلانغرب به منظور تجدید میثاقی دوباره با شهدا داشتند.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه در این دیدار اساتید حوزوی و طلاب با فرمانده و دیگر پرسنل این پادگان دیدار و گفتگو کردند، اظهار کرد: همچنین در کنار این اردوی فرهنگی روحانیون و طلاب مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب با خانواده شهدا دیدار داشتند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب تصریح کرد: در این دیدار، حجت الاسلام روح الله موسوی؛ امام جمعه جدید شهرستان اسلام آبادغرب نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام کرمی نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب امام جمعه جدید این شهرستان عنوان داشت: امیدواریم که حضور حجت الاسلام روح الله موسوی برای شهرستان منشا خیر و برکت باشد، همچنین جای دارد به نمایندگی از مردم شهیدپرور و انقلابی اسلام آبادغرب؛ از خدمات دلسوزانه حجت الاسلام مهری؛ امام جمعه اسبق این شهرستان تقدیر داشته باشم./1400/

ارسال نظرات