۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۷۶۲۶۵

استعفای انتخاباتی سعید محمد

استعفای انتخاباتی سعید محمد
سعید محمد با هدف ورود به انتخابات ۱۴۰۰ از سمت خود در فرماندهی قرارگاه خاتم کناره گیری کرد و جای خود را به سردار هوشی سادات داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات را به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر سعید محمد طی دوره تصدی فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) وی را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب کرد.

گفتنی است سردار هوشی سادات پیش از این معاون مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه را عهده دار بوده است.

براساس این گزارش، در متن استعفای سعید محمد خطاب به فرمانده محترم کل سپاه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ جنابعالی از اینجانب در پیشبرد ماموریت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، از آنجا که احتمال دارد به دلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه‌هایی متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستای صیانت از سپاه و قرارگاه انقلابی- جهادی خاتم‌الانبیاء، از سمت خود استعفاء می‌دهم.

امید است این قرارگاه در جهت ادامه ماموریت‌های خود بیش از پیش موفق بوده و برگ‌های زرین دیگری به دفتر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیفزاید.

بنده نیز به عنوان سرباز رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در خط نورانی امام(ره)، رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب، خدمتگزار مردم عزیز ایران سرافراز خواهم بود./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
این بنده خدا رای نداره
2
1
الهیار
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
چی بگم والا آب که سربالا بره
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
خبر خوبی بود
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
راست میگی فقط مدرک کافی نیست اگه سر سوزنی وجدان داری باید اعتراف کنی که از وقتی سعید محمد فرمانده قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا شده اونم در اوج تحریما چه ابر پروژه هایی را به سرانجام رسونده
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
سعید جلیلی رئیس جمهور

سعید محمد هم معاون اول ایشان

باور کنید کابینه خیلی خوبی درست میشه..


این دو نفر مکمل همدیگر هستند

اگر کنار هم قرار بگیرند عالی میشه..

تجربه سیاسی و اقتصادی سازندگی
1
0