۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۷۶۲۶۸

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
اولین توییت سعید محمد بعد از استعفا، چرا امام علی(ع) در جامعه شیعی مظلوم بود؟، آقای روحانی؛ چرا برای صیانت از کودکان در فضای مجازی فکری نمی‌کنید؟، جنگ روانی که اصلاحات علیه قالیباف و رئیسی ساختند بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، اولین توییت سعید محمد بعد از استعفا، چرا امام علی(ع) در جامعه شیعی مظلوم بود؟، آقای روحانی؛ چرا برای صیانت از کودکان در فضای مجازی فکری نمی‌کنید؟، جنگ روانی که اصلاحات علیه قالیباف و رئیسی ساختند بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

اولین توییت سعید محمد بعد از استعفا

سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پس از استعفا از این سمت در توییتی با تأیید حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری، نوشت:

‏از آنجا که احتمال دارد بدلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه هایی متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستای صیانت از سپاه و قرارگاه انقلابی-جهادی خاتم الانبیاء، از سمت خود استعفاء می دهم.

اولین توییت سعید محمد بعد از استعفا

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
اگر تحول مثبت در همه امور داخلی و خارجی، پیشرفت در شرایط تحریم حداکثری، سلامت دستگاه های دولتی و جوانگرایی می خواهید به دکتر سعید محمد رای بدهید. نه پیرمردهایی که با راه اندازی باندهای رانت و فساد اداری و زمین خواری و نجومی خواری بلد هستند تمام قوانین رو دور بزنند. مملکت رو به دست جوانان نخبه ایرانی بسپارید ببینید چطوری تمام تحریمها رو خنثی می کنند و چشم ابرجنایتکاران تاریخ خیره خواهد شد. آیا غنی سازی اورانیوم، صنعت موشکی، موسسه رویان، ساخت ماهواره بر و دهها پروزه دیگر رو پیرمردهای بازنشسته به ثمر رساندند یا جوانان متخصص و پاک سرشت؟ بیایید دست به دست هم بدهیم و یک نیروی متخصص جوان و مدیر لایق یعنی دکتر سعید محمد رو برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
خبر بهم ریخته است لطفا اصلاح فرمایید
0
0