۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۷۶۹۴۷
در دیدار مدیر عامل خبرگزاری رسا مطرح شد؛

قدردانی آیت الله رمضانی از اقدامات خبرگزاری رسا/ آمادگی برای گسترش همکاری ها

قدردانی آیت الله رمضانی از اقدامات خبرگزاری رسا/ آمادگی برای گسترش همکاری ها
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) ضمن قدردانی از فعالیت های خبرگزاری رسا، از آمادگی این مجمع برای افزایش و گسترش تعاملات با خبرگزاری رسا خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در آخرین روزهای سال در مجمع جهانی اهل بیت(ع) حضور یافت و با آیت الله رمضانی دبیرکل این مجمع دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که در محل دفتر آیت الله رمضانی برگزار شد و شماری از مدیران و اعضای خبرگزاری رسا نیز حضور داشتند، ابتدا حجت الاسلام محققی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات خبرگزاری رسا ارائه کرد.

در ادامه آیت الله رمضانی از فعالیت ها و اقدامات خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار و دستاوردهای حوزه های علمیه، روحانیت و مراجع و علما و سابقه ارزشمند این رسانه حوزوی در این راستا تجلیل و قدردانی کرد.

قدردانی آیت الله رمضانی از اقدامات خبرگزاری رسا/ آمادگی برای گسترش همکاری ها

وی زبان رسانه را زبان عقل و فطرت دانست و تصریح کرد: در هیچ زمانی مثل امروز فرصت برای نشر معارف اهل بیت(ع) در سطح جهانی فراهم نبوده است؛ بنابراین همه ما و نیز رسانه ها باید قدر این فرصت را بدانند.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: رسانه ها باید معنویت اصیل و عدالت به معنای جامع و مقاومت را به عنوان یک نرم افزار اصیل تبیین علمی کنند؛ امروز و بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی با فصل جدیدی از مقاومت در منطقه روبرو هستیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) اسلامیت، مردم و رهبری را سه رکن مهم انقلاب اسلامی دانست و از فرصت های بی نظیر و طلایی سخت گفت که به برکت انقلاب اسلامی در اختیار روحانیت و حوزه های علمیه قرار گرفته است.

تعداد بازدید : 5

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ظرفیت انقلاب اسلامی برای تمدن سازی اسلامی در عرصه جهانی، از کرامت و معنویت به عنوان نرم افزار و خروجی تمدن اسلامی یاد کرد.

آیت الله رمضانی همچنین به شاخص نقد در رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه باید در مطالبه گری و نقد از بخش های مختلف با مبنا و معیار عمل کند؛ علاوه بر پرهیز از نگاه جناحی در نقدها، نقد باید همراه با ارائه راهکار باشد؛ صرف ایراد گرفتن مشکلی را حل نمی کند.

قدردانی آیت الله رمضانی از اقدامات خبرگزاری رسا/ آمادگی برای گسترش همکاری ها

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در بخش پایانی سخنان خود بار دیگر از زحمات و تلاش های دست اندرکاران خبرگزاری رسا تشکر کرد و از آمادگی این مجمع برای تعامل و همکاری با این رسانه حوزوی خبر داد.

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
آموزه های بسیاری درباره ارتقای جایگاه حوزه انقلابی در راستای نگاه های جهانی درون امت اسلام وجود دارد.
2
0
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بسیار عالی حقیقتا خبر بسیار خوب کار شده است تصاویر و کلیپ داخل تصویر بر غنای خبر افزوده است سپاسگزاریم
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
این دولت هم بلد بوده و هم هست و هم قادر بوده و هست که سر ایران برجام هایی که کلاهش خیلی گشادتر از این برجام باشه قرار دهد، بله دولت بلد هست که قدرت دفاعی و مشکی ایران هم به خواست امریکا نابود کند و حضور افتخار آفرین ایران در منطقه که جلو گسترش تروریست های آدم خور در ایران میگیرد را پایان دهد. و در آخر هم سرنوشتی مثل لیبی برای ایران رقم بزنند که تاسیسات آبش را هم بمباران کردن و حالا بعد از سالها مردم لیبی آب آشامیدنی هم ندارن
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
جالب بود
0
0