۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۷۷۰۱۲
در یک کتاب بررسی شد؛

راهبردهای تحول در مدیریت کلان کشور

راهبردهای تحول در مدیریت کلان کشور
کتاب «راهبردهای تحول در مدیریت کلان کشور» با موضوع نگاه راهبردی به جهاد علمی، تولید ملی و مجلس و دولت تراز انقلاب منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، مؤسسه انتشارات شهید کاظمی کتاب «راهبردهای تحول در مدیریت کلان کشور» نوشته دکتر ابراهیم کارخانه‌ای را روانه بازار نشر کرده است.

این اثر حاصل تلاش های فراوانی است که توسط دکتر کارخانه ای در قالب مقالات و یادداشت ها در رسانه‌ها منتشر گردیده است؛ اما به تازگی به صورت موضوعی و طبقه بندی شده به رشته تحریر در آمده و تبدیل به کتاب شده است و این اثر جلد نخست آن با موضوع نگاه راهبردی به جهاد علمی، تولید ملی و  دولت ومجلس  تراز انقلاب و نیز نگاه تحلیلی و انتقادی به عملکردهای مدیریتی و اقتصادی همراه با ارائه صدها راهبرد عملیاتی در حوزه های مختلف می باشد که جهت علاقمندان، پژوهشگران و مدیرانی که به اعتلاء و پیشرفت ایران اسلامی می اندیشند به نگارش در آمده است.

ساختار کتاب:

خواننده در این کتاب ابتدا با موضوعاتی همچون: جهاد علمی و تولید ملی در گام دوم انقلاب ، مجلس تراز گام دوم انقلاب، نظام اجرایی تشنه مدیریت جهادی ، خلاء اقدام و عمل انقلابی در میدان جنگ اقتصادی ، راهبردهای تحول ساز در گام دوم انقلاب و در پایان  با پیوست متن کامل بیانیه گام دوم انقلاب آشنا می شود .

برشی از متن کتاب:

نویسنده در صفحه 94 کتاب و در فصل سوم، با موضوع منتقدان دلسوز، مدیران ناشنوا و مشکلات اقتصادی مردم چنین می نویسد:

مردم به چشم خود بهشت موعودی را که آمریکا و رسانه های وابسته و مزدور آنها طی سال ها وعده آن را داده اند در ویرانه های افغانستان و عراق و سوریه و لیبی و دیگر کشورها دیده اند و هرگز شیطنت های شکست خورده میان کاخ ظلم آمریکا بر اراده ملت قهرمان ایران که به بهای سنگین ایثار و شهادت صدها هزار شهید و جانباز و آزاده و میلیون ها رزمنده، « گوهر گران بهای امنیت » را به چنگ آورده اند، خللی وارد نخواهد ساخت و صرف نظر از معدود وابستگان به بیگانه ، ملت ایران یکپارچه پشتیبان نظام اسلامی اند و با تمام توان از عزت و شرف و امنیت و آرامش کشور خود دفاع خواهند کرد و در مقابل آنان که در این برهه حساس از زمان در انجام وظیفه اسلامی و انقلابی خود کوتاهی کنند در فردای تاریخ شرمنده ملت ایران و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی خواهند شد .

مؤسسه انتشارات شهید کتاب «راهبردهای تحول در مدیریت کلان کشور» نوشته دکتر ابراهیم کارخانه‌ای را در 244 صفحه با شمارگان 1000 نسخه به قیمت 30000تومان روانه بازار نشر کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب به آدرس قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول، فروشگاه 131 مراجعه و یا با شماره تلفن: 37840844-025 تماس حاصل کنند./998/

ارسال نظرات