۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۷۷۱۲۹
آیت‌الله سعیدی:

نیروی انتظامی نیرویی جوان، ارزشمند و با افتخار است

نیروی انتظامی نیرویی جوان، ارزشمند و با افتخار است
تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: نیروی انتظامی، یک نیروی جوان، ارزشمند و با افتخار است چراکه از عمر مناسب این نیرو گذشته است و روز به روز بر اقتدار این نیرو افزوده می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و عید نوروز عنوان کرد: امیدواریم در این مناسبت‌های ویژه بیشتر مورد لطف و عنایت اهل بیت علیهم‌السلام قرار گیریم.

آیت الله سعیدی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به استفاده از ظرفیت جوانان اظهار کرد: وقتی که صحبت از دولت و نیروی جوان می‌شود به این معنا نیست که افراد با تجربه کنار گذاشته شوند بلکه منظور این است که جسم و فکر جوان باشد هر چند جوانان هم باید از ظرفیت افراد با تجربه بهره‌مند شوند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: جوانان این مجموعه اگر با افراد با تجربه مشورت کنند درحقیقت از سرمایه‌های گران‌بها استفاده کرده‌اند.

آیت الله سعیدی گفت: نیروی انتظامی، یک نیروی جوان، ارزشمند و با افتخار است چراکه از عمر مناسب این نیروی در نظام جمهوری اسلامی ایران گذشته است و روز به روز بر عزت، اقتدار و احترام مردم به این نیرو افزوده می‌شود که این هم از نعمت‌های الهی است که جای شکر و قدردانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشید، عنوان کرد: پلیس برای کشور ما یک ذخیره و گنج است که باید به شیوه مطلوب به آن توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم، دستاوردهای امروز نیروی انتظامی را مدیون هدایت‌ها و حمایت‌های رهبری دانست و مطرح کرد: نیروی انتظامی با رشادت‌هایی که داشته، در سال گذشته خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرده است./998/

ارسال نظرات