۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۷۷۱۳۷
عضو خبرگان رهبری:

مجلس و دولت با وضع و اجرای قوانین مناسب تولیدکنندگان را پشتیبانی کنند

مجلس و دولت با وضع و اجرای قوانین مناسب تولیدکنندگان را پشتیبانی کنند
عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که همه باید در مسیر تحقق شعار رهبری گام بردارند، گفت: مجلس و دولت با وضع و اجرای قوانین مناسب تولیدکنندگان را پشتیبانی کنند.

به گزارش  سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حسینی خراسانی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: از اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری روشن می‌شود، دغدغه‌ای جدّی رهبری مشکل معیشتی و تنگناهای اقتصادی مردم است و همچنین نشان دهنده این است که نسبت به امر اقتصاد هنوز به حد قابل قبول نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: اقتصاد، تولید، معیشت و رفاه اجتماعی مردم در نگاه رهبری به حسب آموزه‌های دینی، اصل بنیادی و حیاتی است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی خراسانی تأکید کرد: مرحوم کلینی در کتاب روضه کافی از امام معصوم(ع) نقل می‌کند که مرگ بهتر از زندگی با فقر و نداری است و در این چند سال اخیر نیز همواره دغدغه‌ای رهبری در نام‌گذاری سال‌ها یک دغدغه‌ای به جا و حقی است.

وی بیان داشت: به لطف پروردگار انقلاب ما عقبه‌ها و پیچ‌های تند و تیز را در ۴۲ سال قدرتمندانه پشت سر گذاشته و در سایه‌ی اسلام عزیز و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب و استواری ملت عزیز و تلاش و مجاهدت‌های مسئولان به افتخارات بزرگی دست یافته‌ایم که باعث عصبانیت بدخواهان نظام شده است.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر موجب شده که دشمنان از آن علیه اقدامات شکوهمند نظام استفاده کنند، مسائل اقتصادی است بر همین اساس رهبری این نکته را مورد توجه قرار داده‌اند.

وی افزود: مشکلات و دشواری‌های اقتصادی در کشور معلول موضوعات مختلفی است که در این میان عمده‌ این مشکلات با همراهی و همدلی مسئولان قابل‌حل است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: باید روحیه جهادی و حس مسئولیت ‌پذیری نسبت به اسلام و انقلاب در بین مسئولان نظام تقویت و موانع سر راه تولید و رونق برداشته شود.

وی تأکید کرد: اگر از تولید، صنعت و اقتصاد کشور پشتیبانی و حمایت قانونی و اجرایی شود در همین حوزه هم دشمن را شکست خواهیم داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی نام‌گذاری امسال را به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع ‌زدایی‌ها» را مورد توجه قرارداد و تأکید کرد: رهبری فرمود، تولید به‌عنوان اصل و دو راهکار پشتیبانی و مانع زدایی به‌عنوان دو عنصر جانبی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در این میان مسئولان، کارگزاران و قانون‌گذاران باید به ‌صورت جدی وارد میدان شوند، حتی رهبر انقلاب به طور مشخص وارد مصادیق شده و از بانک‌ها و سایر نهادها خواستند که از تولید حمایت عملی و جدی کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: مجلس با قوانین مشخص از تولید حمایت کند و در این میان دولت و وزارتخانه‌های مربوطه نیز از تولید ملی براستی پشتیبانی کنند و آنچه به‌عنوان مانع بر سر راه رشد و تولید وجود دارد را از میان بردارند.

وی تأکید کرد: همه باید از تولید داخلی حمایت کنند و جلوی واردات بی‌رویه کالاهایی که در کشور قابل تأمین است گرفته شود.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: این درست است که باید به ‌صورت همه‌جانبه از تولید حمایت کنیم، اما در این میان تولیدکنندگان نیز باید کیفیت اجناس را تا حد بسیار بالایی بالا ببرند تا مردم نیز از خرید کالاهای ایرانی رضایت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رونق، جهش و تقویت تولید داخلی و حمایت از آن و همچنین ارتقای کیفیت تولیدات داخلی اضلاع تحقق شعار سال هستند که باید برای تحقق آن گام برداشت.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
فرمانده از افسر تک تیرانداز بالای برج سوال میکند

آیا تک تیرانداز دشمن در کارش مهارت دارد؟
افسر جواب داد خیر قربان
در کارش هم خیلی ناشی میباشد
فرمانده میگوید پس چرا تا حالا موفق به کشتن او نشده اید؟
افسر میگوید قربان میترسم او را بزنم بعد یکی بهتر از او را بیاورند و همه ما را بکشد
بنظرم زنده بماند به نفع ما هست قربان


چنین حکایتی است که کشورهای دیگر از حضور افراد بدون شایستگی در هدایت کشورهای رقیب همواره شادمانند.


چرا رسانه های غربی از برخی نامزدها حمایت می کنند !!!
0
0