۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۷۷۱۴۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

شهدا با احسن الحال پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی هستند

شهدا با احسن الحال پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی هستند
مازندران - امام جمعه ساری گفت: انکار کنندگان توان و اقتدار نظام اسلامی کشور باید بدانند مجتبی برسنجی ها همیشه با احسن الحال پشتوانه بزرگ این انقلاب و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصرامروز درمراسم گرامیداشت، پاسدار رشید اسلام، شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی که با حضور سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس در سوادکوه برگزار شد بر ضرورت عمل به وصیت نامه شهدا تأکید کرد و گفت: وصیت نامه شهدا از همه مصوبه های ارکان دولتی مهم تر است و باید عملیاتی شود.

وی، وصیت نامه شهید را نشان دهنده شور دینی، حماسی و انقلابی این جوان متعهد دانست و افزود: عمل به وصیت نامه شهدا تکلیف سنگینی است که بر عهده همه ما قرار دارد.

شهدا با احسن الحال پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که شهدا سه دسته هستند، ادامه داد: دسته نخست دوست داران شهادت، دسته دوم عاشقان شهادت و دسته سوم نیز بیقراران شهادت هستند که شهید برسنجی آنچه ازسلوک وی قبل از شهادت معلوم است جزء دسته بیقراران شهادت بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که همواره تعجب می‌کنم از کسانی که در مسؤولیتی قرار می‌گیرند و خیانت و اختلاس می‌کنند، افزود: این سعادت بزرگی برای خانواده شهید برسنجی است که با لقمه حلال این فرزند سعید را به انقلاب و اسلام تقدیم کردند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به افتخارات عملی شهید برسنجی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در نمازجمعه، بسیج، هلال احمر، گروه های جهادی و جهاد فرهنگی حضورهمیشگی داشت و از پا نمی‌نشست و این به معنای حال خوب، حال عبادت، حال تدین، حال انقلابی و حال عافیت است که جوانان امروز باید با تأسی از شهید برسنجی این گونه به احسن الحال برسند.

شهدا با احسن الحال پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که خداوند در قرآن وعده داده که آرمان شهید و شهادت منحرف نشود، ادامه داد: هر چند شهدایی به ظاهر گمنام‌ هستند اما هیچ گاه راهشان بی رهرو نخواهد بود و این قدرت نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عدم باور پذیری برخی مسؤولان نسبت به توان و اقتدار نظامی کشور افزود: این افراد باید بدانند مجتبی برسنجی ها همیشه با احسن الحال پشتوانه بزرگ این انقلاب و نظام هستند.

وی با بیان این که وعده دیگر خدا به شهدا خلوت آنها در بهشت برین است، ادامه داد: خانواده های شهدا خرسند و شاکر خداوند باشند و همان گونه که شهید برسنجی وصیت کرد برای من اشک نریزید و محزون نباشید، عمل کنند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اما برای زنده هایی که در مسیر شهدا و حقیقت هستند، وعده الهی طراوت و صلاح دین و عدم گمراهی است، چرا که ایمان و عمل صالح انسان را به رفعت سعادت خواهد رساند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که احسن الحال برای جامعه لحظه وصال امام عصر(عج) است، تصریح کرد: خانواده بشریت با آمدن پدر اصلی خود یعنی امام زمان(عج) به بهترین حالت خود خواهد رسید، پس همه ما باید نیمه شعبان را با یاد شهدا سنگ تمام بگذاریم و شهرها و روستاها را با یاد و نام امام عصر(عج) نورانی و معطر کنیم./950/

ارسال نظرات