۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۷۷۱۷۱

جاسوس در سریال «گاندو۲» کیست؟

جاسوس در سریال «گاندو۲» کیست؟
مجموعه تلویزیونی «گاندو۲» که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود، مانند فصل یک به یک پرونده امنیتی واقعی ورود پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجموعه تلویزیونی «گاندو» سال گذشته و در فصل نخست خود به پرونده جیسون رضائیان جاسوس ایرانی- آمریکایی پرداخت که در پوشش خبرنگار در ایران به جاسوسی می پرداخت.

همچنین فصل دوم این سریال نیز در نوروز روی آنتن شبکه سه سیما می رود و روایتی حول محور نفوذ و حضور افراد دو تابعیتی در وزارت خارجه و تیم مذاکرات هسته‌ای است.

در این سریال «شهرا قائدی» نقش یک جاسوس با نام موسی پور را ایفا می کند که با سیستم اطلاعاتی انگلیس(MI۶) ارتباط دارد. نام او در سریال موسی پور نام دارد که برگرفته از پرونده فردی به نام «محمدعلی شعبانی» است و سازندگان سریال تلاش کرده اند تا شباهت حداکثری در ظاهر این فرد را ایجاد کنند.

«گاندو۲» به پرونده کدام جاسوس ورود کرده است؟

 

محمدعلی شعبانی، از مشاوران سابق محمدجواد ظریف و یکی از افراد دو تابعیتی تیم مذاکرات هسته‌ای است که البته رابطه اش با دولت به حضور در مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و همکاری با حسن روحانی برمی‌گردد.

شعبانی در سوئیس متولد شده و حدود سال ۸۳ برای ادامه تحصیل به انگلیس رفت و در دانشگاه «سوآز» مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد و پس از آن به تهران بازگشت.

شعبانی کارآموز سابق شورای ملی ایرانیان آمریکا یا نایاک در سال ۲۰۰۷ (۱۳۸۶) است. او همان سال به منطقه اشغالی اسرائیل سفر کرد و با نهادها و افراد بسیاری از جمله مئیر جاودانفر دیدار کرد. در نهایت سال ۹۰ به ایران برگشت و «برغم سفر به منطقه اشغالی اسرائیل و کار در نایاک» کارمند حسن روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و سردبیر نشریه انگلیسی مرکز تحقیقات شد.

شعبانی بعدا تلاش زیادی برای فروش سرویس و خدمات و اطلاعات خود به موسسه واشنگتن یا WINEP برای خاور نزدیک کرده‌است. WINEP به صورت رسمی از نزدیکترین موسسات به لابی رژیم اشغالگر اسرائیل یا AIPAC است.

 

«گاندو۲» به پرونده کدام جاسوس ورود کرده است؟

 

شعبانی در مذاکرات هسته‌ای نقش مسئول رسانه‌ای و اطلاع رسانی تیم مذاکرات را برعهده داشت و در زمان مذاکرات هسته‌ای نیز از برجام در رسانه‌های غربی دفاع می‌کرد.

به گفته جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس، شعبانی در طول مذاکرات هسته‌ای جریان رسانه ای داخل و دیگر کشورها را هماهنگ می کرده و هم اکنون فراری و ساکن انگلیس است.

مجموعه «گاندو۲» که در ابتدای راه به موضوع انتقال روح الله زم به ایران پرداخت، در ادامه و قسمت های بعدی نیز به پرونده های دیگری می پردازد.

منبع: فارس
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
با روشن شدن ابعاد این مسایل، میزان هوشمندی مدیران اجرایی در سیاست و مذاکره را بطور دقیق تری میتوان سنجید. این نتیجه بلدم بلدم بلدم است که همه آنرا لمس می کنند.. مذاکره کننده و وکیل دو جانبه بودن در مذاکرات مستحق نفرین ابدی است. آنها که با ساده انگاری (البته فرض می کنیم) چرخ های سانتریفیوژ و چرخ های اقتصاد را به سمت نابودی همراهی کرده اند و مدت ها با طرح مسایل عوام فریبانه "سرک کشیدن به حساب های مردم"، "دیوار کشی"، "کاسبان تحریم" با پهن کردن سفره برای مزدورانی که پول دلاری و ریالی را با هم گرفته و به همه ما خندیده اند، چگونه می توانند از حقوق ملت دفاع کنند. با همین منطق "باد شکمی" بدنبال تصویب FATF و ... هستند. آنها، امروز مشکلات را در عدم تصویب لوایحی می دانند که نکبت را به مردم هدیه خواهد کرد. طرح موضوع "انسداد" نیز با همین منطق مطرح شده و بدون اینکه از گذشته درس بگیریم بر سنگی می کوبیم که کوبیده باشیم. همین منطق در جای جای سالها و روزها در ارکان اجرایی، جریان داشته است. وقتی از شفافیت حقوق ها و شفافیت بودجه و نقش بودجه و شفافیت تراکنش های مالی در تمام سطوح دولت و نهادهای دولتی و غیر دولتی صحبت می کنیم بسیاری از این مزدوران دو جانبه و چند ملیتی را می توانستیم شناسایی کنیم.
1
0
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
زمان برخورد با این جاسوسان خیانتکار نشان می دهد که از اول روی اینها اشراف اطلاعاتی نبوده و آنها کار خودشان را کرده اند. تمام افرادی که در یک تیم و برنامه مذاکره و مراوده با کشورهای خارجی بویژه دشمنان این ملت حضور دارند، از بالاترین مقام تا افراد بی نام و نشان در حاشیه و پشت صحنه و حتی افراد خانواده آنها و مرتبطین و... باید از ابتدا تا انتها و بعد از آن تحت رصد اطلاعاتی و امنیتی باشند و قبل از اینکه خیانتی بکنند و ضربه ای به منافع ملی و حیثیتی نظام وارد نمایند، با آنها برخورد شود. نه اینکه کار از کار بگذرد و...
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
شهید فخری زاده رو در تهران به اون شکل شهید کردند و این ترور نشاندهنده ضعف سیستم امنیتی بود. امیدواریم در رایطه با افراد نفوذی خودی که معمولا در رده های بالا هستند و باعث چنین خسارات معنوی به جامعه می شوند هم مستند و یا فیلم تهیه شود.
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
جاسوس و جاسوسی اولین بار و در ایران اتفاق نیافتاده است اما مشکلمان این است که
۱_در زمان صدارت برخی از حضرات و گروههای سیاسی با اینکه دلایلی مبنی بر احتمال جاسوسی این افراد وجود داشت در پست ها بکار گرفته شدند(مانند بکارگیری دو تابعیتی ها) و یا کسانی که ارتباطات مشکوک با خارج از کشور دارند.
۲_نهاد اطلاعاتی کشور یا از سابقه افراد اطلاع نداشته است و یا از قدرت لازم برای جلوگیری از بکارگیری فرد مشکوک برخوردار نبوده است و گوش مسئولان به صدای نهاد اطلاعاتی بدهکار نبوده که اگر تشکیلات اطلاعاتی کشور قادر به جلوگیری از بکارگیری جاسوس یا افراد دارای سابقه احتمال جاسوسی نباشد باید قوه مقننه بطور اساسی در موضوع دخالت کند.
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
به فرزندان کشورم افتخار میکنم اگر گذرمون به گلزار شهدا افتاد غیور مردانی را می بینیم که برعکس ستون پنجم های کشور که از هیچ کاری فروگذار نیستن راحت ارمیده اند واین مرزو بوم رو ببمه کردن سریال گاندو امید رو در دل مردم زنده میکنه که اگر سرانی ثروت وسرمایه این کشور رو به حراج گذاشتن جوانانی غیور وباغیرت با جانشون حافظ مردم واین کشور امام زمان هستن عزیزان خواهشمندم با عقل وفکر به مسائل نگاه کنیم انتخاب اصلح وظیفه ی ماست که این کشور رو دوباره هشت سال معطل مرغ همسایه نکنیم عزیزانی هم که مودبانه مطلب نمی گذارن خواهشمندم که کمی به خودشون برگردن که ماها چکار کردیم برای این مرزوبوم زیاد اعتماد نکنین به کسانی که فرسنگها از مشکلات واین کشور دورند وبراشون ما مهم نیستیم مهم دریافتیشون هست که چطور زیاد بشه کسانی هم که به دستاوردهای این کشور با حقارت نگاه میکنن سوالی داشتم شما چه دستاوردی دارین ایا مثل فخری زاده ها وسلیمانی واحمدی روشنها تهرانی مقدمها استخوان در گلوی دشمن شدین کمی فکر وانصاف به زودی همه درمحضر حق بایدپاسخ کلماتمون نوشته هامون باشیم ممنونم از همهی فعالان سریال گاندو خدا قوت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
گاندو سریال خوبی هست البته اگه زیادی سانسورش نکنن و رسانه ملی شهامت و دولت تحمل بیشتر داشته باشه
1
0
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
با برجام کشور را دو سه دهه در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای عقب نگه داشتند.جای تاسف دارد که مصالح کشور را به خاطر خشنودی غربی ها و به ویژه آمریکایی و انگلیسی ها به خطر انداختند.مردم ما آنقدر سطح آگاهی و درک بالایی دارند که فریب این دغل کاری ها را دیگر نخواهند خورد.
اگر آقایان ریگی به کفش ندارند چرا اینقدر نسبت به یک سریال واکنش نشان دادند و قیل و قال می کنند.
آن را که حسابش پاک است محاسبه را چه باک است!
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
سریال خوبیه مثل فصل قبلش ولی اگر بزارن و سانسور نشه مثل دو قسمت قبل که نذاشتن عنوان جاسوس تو تیم مذاکره کننده هسته یا همون برجام پخش بشه
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
گاندو بی نظیرترین سریالی است که در مسیر حمایت از مظلومیت ملت و انقلاب و برملا کردن خائنان داخلی! تاکنون ساخته شده! چرا عده ای از آن عصبانی هستند؟ آیا از لو رفتن نفوذ و کشف جاسوسها نگران شده اند!؟
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
سریال بسیار جذابی است و قدرت به تصویر کشاندن واقعیت های تلخ و شیرین سیاسی را داشته است ، بسیار عالی است و جای تشکر ویژه دارد از سازندگان و بازیگران محترم و نیز از زحمات نیروهای جان برکف واقعی این
اتفاق های سنگین و کم نظیر .
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
دمه کارگردان گرم این سریال نشان میده که در دولت حسن فریدون چقدر خائن و جاسوس فراوان هست چجوری دارن به کشور خیانت میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
حضور و استخدام چنین فردی با این سابقه ، در مجمع تشخیص مصلحت و وزارت امور خارجه چه معنایی دارد ؟!!
2
0
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
چقدر مملکت بی در وپیکر که به یک همچین شخص کثیف وجاسوس مسولیت مهم میدهند وبابت دادن این مسولیت وضرر به کشور نه تنها پاسخگو نیستن طلب کار هم هستن قوه قضایی باید به کسانی که به این شخص مسولیت دادن را باز خواست ومحاکمه ومجازات بکند
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
من هرچی فکر میکنم هر جورم تلاش کنم یه بیست سالی طول میکشه بتونم توی دولت یه پست کوچیک بگیرم ای اقای شعبانی چجوری سال نود وارد ایران شده و سال نوددو تونسته پست به این مهمی و حساس رو بدست بیاره بنظرتون یه جای کار نمیلنگه
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
نباید بگذاریم سالها بعد انچه که امروز در سریال گاندو می بینیم را در کتاب ها بخوانیم و ابراز تاسف کنیم.
امروز باید بدانیم و به مردم بشناسانیم و در ادامه راه به اهل خیانت،هر نامی که بر خود نهاده و زیر تابلوی هر گروه و جناح سیاسی که قرار گرفته اجازه حضور در جایگاههای مهم کشور را ندهیم. وقت افشای گاندوها الان است.
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
دمت گرم واقعا مخصوصا مزدوران داخلی که صداشون در اومده اینا همونایین که خون مردمو تو شیشه کردن و همه چیو میندازن گردن مسئولانی که کارشون رو درست انجام میدن ولی گاندو یه چیز دیگه رو هم نشون داد که باید حواس اطلاعاتیای عزیزمون بیشتر جمع بشه نسبت به خودشون و خانواده هاشون واقعا عالیه من که از اقتدار و قدرت ایران خیلی خوشحالم وافتخار میکنم حیف که مزدورای کثیف داخلی نمیزارن اطلاعات کارشو بکنه وگرنه همون جاسوس کثیف انگلیسی اسرائیلی رو هم میکشتن راحت می‌شدیم
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
واقعاً عالیه ، خدا قوت به همه کسانی که برای ساخت این سریال زیبا و تاثیر گذار زحمت کشیدن ان شاءالله اجرتون و از خدای متعال و امام زمان عج بگیرید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
و ان کسی که بازجویی ان در قسمت قبل سانسور شد و مقداری از ان پخش شد احتمالا دری اصفهانی بود
1
0
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
چرا باید دو تابعیتی ها در کارهای حساس باشند
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
گاندو 3 هم بسازید تا معلوم بشه شهید فخری زاده چطوری ترور شد و سطح نفوذ رژیم صهیونیستی داخل ایران چقدره ؟
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
گاندو، یعنی منتظر نمانیم تا چندین سال بعد تاریخ نگاران، تاریخ خیانت به ایران را بنویسند. ببینیم بیخ گوشمان چه گذشت و مراقب باشیم تا کسانی که به خائنان دارای تابعیت بیگانه بها می دهند را از صحنه مدیریت کشورمان حذف کنیم
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
مشکل از همین نامگذاری شروع میشود، در واقع ما پدیده ای به نام دوتابعیتی اصلا نداریم، آنچه هست تغییر تابعیت است، تابعیت در نفس خود شرایطی دارد که عملا و از لحاظ حقوقی و قانونی و عرف و اخلاق نمیتواند دو تا باشد، چطور یک آدم میتونه همزمان از دو قانون اساسی کاملا متفاوت و حتی متخاصم تبعیت کنه؟! مگر اینکه انگ نفاق و دو رویی بر پیشانی اش خورده باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
ضمن عرض دستمریزاد به فیلمنامه نویس، تهیه کننده، کارگردان وکلیه عوامل این اثر گرانبها و روشنکر، امیدوارم این مشی ادامه دار باشه و ان شاآالله چهره منافقین و خائنین رو بیشتر برملا کنه.
1
0
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
سلام بر سپاه قهرمان

افشاگری نیازمند سلامت شجاعت و صراحت است.

این هرسه در دلیرمردان اطلاعات سپاه وجود دارد.

عزیزانم در راه منافع ملی اهمیت موقعیت اشخاص رنگ می بازد.استدعا دارم بی ملاحظه موقعیت با جاسوسی، خرابکاری و فساد برخورد بفرمایید.
به حرمت خون حاج قاسم
به حرمت بدن تکه تکه شهدا
به حرمت اشکهای یتیمان
بی تعارف
بدون خط قرمز
سپاس فراوان از فارس عزیز
به امید مجازات عاملان و آمران پیدا و پنهان
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
برملا کردن نتایج خسارت محض آفتاب بی فروغ برجام در سریال گاندو .تشکر فراوان از نقش آفرینان خوب سریال.
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
اونقدري که براي طرح ترافيک ، حساسيت و فيلتر گذاشتين اگه براي نظارت بر اين دوتابعيتي ها ميگذاشتيد الان وضع مملکت بهتر ازين بود
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
مدعیان اصلاح و تدبیر گرایش به حضور دو تابعیتی ها دارند،زیرا دو تابعیتی ها و این حضرات در واگذاری موقعیت های کشور به نظام سلطه جهانی متفق القول هستند و البته نام این کار را تعامل با جهان، جهانی سازی و نرمالیزه کردن ایران می گذارند.
در این بین باید جایی مثل وزارت اطلاعات مانع از حضور افراد دارای تابعیت بیگانه در پست های مهم شود که متاسفانه گردش سیاست های این نهاد با دولت ها، مانع از انجام وظیفه ان است.
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
سلام علیکم، واقعا بایداز همه کسانی که نقشی ولو کوچک در فیلم گاندو داشتن تشکر کنیم واقعا به نوعی صف مقدم فرهنگی هستید با تمام قدرت ادامه بدید مردم ایران پ‌شت شما هستند وتشکر فراوان ازتمام بازیگران که خیلی زیبا نقش خود رو ایفا کردن یه خسته نباشی مخصوص برا نقش محمد که در تمام حرکات و دیالوگ های که گفتن من احساس غرور، کردم واز این که ایرانی هستم به خودم بالیدم. آقای افشار مچکریم. انشاالله درهمه مراحل موفق پیروز باشید اجرتون با امام زمان(عج). یاعلی. به مدد امام زمان پرچمون همیشه بالا ست.
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
امیدوارم از این قبیل سریالها بیشتر پخش بشود تا باعث بالا رفتن سطح سواد سیاسی مردم شود که دیگر موقع انتخابات جوگیر رسانه های دشمن نشوند واز رأی دادن به این اصلاح طلبان غرب پرست دست بکشند هر زمان دیدیم دشمن کسی یا جریانی را میزند بدانیم که باید از آن حمایت کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
متاسفانه طي حداقل ٣٠ سال گذشته فرزندان تعداد بسياري از مقامات و كارشناسان وزارتخارجه ايران در خارج از ايران به بهانه تحصيل ، ماندگار شدن و ديگر به ايران بازنگشته اند و تابعيت كشورهاي مختلف را كسب كرده و پدرانشان هم بعداز بازنشستگي به آنها ملحق شده اند!!
آمار و اطلاعات فرزندان خارج نشين مديران و كارمندان در خود وزارتخارجه موجود است !!

دولت انقلابي خرداد ١٤٠٠ اگر صداقت و جديت دارد ، بايد تحولي اساسي در وزارتخارجه ايران ايجاد كند و چند گروه در اين وزارتخانه را پالايش و از وزارتخارجه اخراج كند و كنار بگذارد و به مراجع قضايي و تخلفات معرفي نمايد:
١- اخراج مديران و كارمندان دو تابعيتي وزارتخارجه كه پنهاني مبادرت به ترك تابعيت ايران كرده اند و فرزندانشان در خارج ايران ساكن شده اند
٢- اخراج سفراي برجامي منصوب ظريف در كشورهاي مختلف غربي و غيره
٣- پالايش باند نيويوركي و تيم برجامي در وزارتخارجه
0
0
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
مشکل دوتابعیتی ها نتیجه ناآگاهی و سهل انگاری های اولیه مقامات جمهوری اسلامی است که از ۳۰ سال قبل شروع شد. زمانی که موج مهاجرت به خارج در دهه ۱۳۶۰ شروع شد و سال به سال رو به افزایش گذارد. در آنموقع علیرغم تذکرات مکرر کارشناسان حقوقی سیاسی نسبت به نادیده انگاری عرفی قانون رسمی کشور که «تابعیت مضاعف» را مردود اعلام می کرد و هنوز هم می کند، حکومت برای حل مشکلات مقطعی سهل انگاری بخرج داد و چالش های درازمدت آن را نادیده گرفت! مقامات جمهوری اسلامی تصمیماتی گرفتند و چشم شان را به روی این موضوع حساس بستند تا اینکه کار به اینجا رسید که مقامات عالیرتبه دهه ۱۳۹۰ و فرزندانشان هم دوتابعیتی شدند. جالب است بدانید که قانون منع کسب «تابعیت مضاعف» یا دوگانه در دوره پهلوی اول به تصویب رسید و تا پیروزی انقلاب (۱۳۵۷) بطور جدی و با حساسیت اعمال می شد. معضل اینجاست که اغلب ایرانیان دارای تابعیت مضاعف (چه شهروندان عادی و چه مقامات حکومتی)، تابعیت کشورهای آنگلوساکسون و خصم نظام اسلامی ایران (یعنی آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا و ...) را اخذ کرده اند. اکنون برای جلوگیری از این موضوع چالش زا، ضدملی و حفره ای که حکومت برای خود و کشور در طول زمان ایجاد کرده باید از همان نقطه ای که مسیر به جاده خاکی رفت شروع نمود و طی طرحی مرحله به مرحله عزت را به کشور بازگرداند. جنگی را که در جبهه خارجی وجود داشت ما در خوشبینانه ترین حالت بطور ناآگاهانه به داخل خانه آورده ایم و هر روز بطور عبث فریاد بر می آوریم ...!!!
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
قطعا قطعا و حتما، کسی که برای تابعیت آمریکا اقدام میکنه همون لحظه خودآگاه و ناخودآگاه، ایران رو پشت سر گذاشته و تنها منفعت شخصی را در نظر گرفته و دیگر آن نگاه گذشته را به وطنش نخواهد داشت...محال است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کلاهی که در برجام اروپایی ها و آمریکا بر سر دولت گذاشتند هرگز خساراتش جبران نخواهد شد.
برجام که یک قراداد یک طرفه بوده و بوسیله آن توانستند جلوی پیشرفت و توانمندی های ایران را بگیرند و حالا هم که امریکا با نیت و ترفند جهت دبه از آن خارج شده این روزها با قرار دادن شرط و شروط و کشاندن برنامه موشکی ایران که بر گرفته از توان داخلی نیروهای انقلاب است و همچنین سیاست منطقه ای ایران را بهانه بازگشت خود به برجامی قرار داده که پشیزی برای ایران ارزش نداشته .
آنها بفکر پیاده کردن اهداف خود هستند همان اهدافی که در لیبی و عراق پیاده کردند و بعد که توان نظامی را از آنان سلب کردند این کشورها را میدان تاخت و تاز قردادند.
حال نمیدانیم سیاست مداران دولت ایران چرا و با چه توجیهی دوباره میخواهند این ننگ را بپذیرند .
نیروهای انقلاب نباید این اجازه را به دولتی که تمام توان هسته ای را برباد داده بدهند تا ماموریت خود را در روزهای پایانی اش انجام دهد.
خوش خدمتی دیگر بس است
1
0
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
گوشه ای از هجوم کفتارهای انگلیسی - امریکایی به انقلاب اسلامی و زحمت وجانفشانی جوانان غیور و با شرف ایرانی در این سریال مستند و واقعی نمایان شد درود به شرف سربازان وپاسداران گمنام امام زمان وننگ ونفرین بر خائنین و مزدوران که به مشتی دلار کثیف خود را می فروشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
خواستم نظری بنویسم جز قلب درد و افسوس چیزی به زبانم نیامد.
شما که حالا بیان وقایع می کنید حداقل به عنوان رسانه پیگیر باشید دیگر این مسایل تکرار نشود.
1
0
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
فکر می کنند با سانسور یک فیلم می شود حافظه ی یک ملت را هم پاک کرد؟ بله درست فکر می کنند قبلا شده و الا مردم ۸ سال پیش چنین انتخاب فاجعه باری نکرده بودند پس الان هم می شود!
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
ما داخل درس می خوانیم بدترین جاها ما را جذب می کنند اونوقت اینها خارج به دنیا می آیند خارج درس می خوانند یکدفعه می آیند ایران می روند مجمع تشخیص مصلحت مرکز استراتژیک و امنیتی و...
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
این ضربات مهلک به پیکر اقتصاد کشور در سالهای اخیر اتفاقی نیست، بگردید این نفوذی های دانه درشت را پیدا و محاکمه کنید و یک بار برای همیشه کشور و ملت و نظام را از شر این خائنان وطن فروش نجات دهید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
انشااله نابودی جاوسان و نفوذی های داخلی و خارجی و هوشیاری و سربلندی سربازان گمنام امام زمان و نظامی ها
0
0
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
زدن زیر توافق هم جزو برنامه های غربیها بود از اول ما خبر نداشتیم... توافق کردند بعد بخاطر اینکه ایران هیچ نفعی نبره یکیشون زد زیرش بقیه هم وعده وعید سر خرمن الکی دادند و بدون هیچ فایده ای برای ایران سالها برنامه هسته ای ایران عقب افتاد
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
آقای نهاوندیان باید جوابگوی این افتضاح همراه بااقای سیف باشند.
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
کلا از این جور سریالا مثل گاندو و خانه امن خوشم میاد از تماشا کردن لذت میبرم (مثلا اونجا که رو نفتکش پرچم ایران بالا رفت یا دیالوگ انگلیسی ها که از ضعف و ترسشون از نیروی دریایی ایران حرف میزدن) ایول دستتون درد نکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
كاملا مشخصه كه دشمن اشراف اطلاعاتي بر ايران داره و اين باعث ميشه كه كار رو براي ايران مشكل ميكنه.
اگر خائنين بدانند كه جون سالم بدر نمي برنند دست به اين كار نمي زنند. بايد افتاد به جونشون و تمام اموال و نزديكانشون زير فشار بروند تا درسي براي ديگران بشوند.
تمام دنيا همينطوري است كه اجازه به افراد خائنشون نمي دهند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
وقتی هر دولتی در ایران و طرف های مقابل ان بر سر کار میاید مافیای سیاسی ان هم فعال می شود و تا در خصوص موضوع سیاسی مورد بحث در موارد دیگری بتوانند امتیاز گیری کنند از هم دیگر و بحث جاسوسی و ضد جاسوسی هم یکی از اهرم و ابزار گرفتن امتیاز از طرف مقابل در مذاکرات هست اما بعد از انقلاب اختلاف ایران با غرب و امریکا پایه ریزی شد با تسخیر فقط سفارت امریکا و بعد هم بحث جنگ و حمایت غرب و امریکا از عراق اما بعد از پایان جنگ اختلاف اساسی ایران با غرب و امریکا بر سر برنامه هسته ای شکل تازه و جدی به خود گرفت بخصوص در سیاست معکوس غرب و امریکا در قبال ایران که ۳ دولت امریکا وارد این چالش شد با همراهی اروپا ولی نکته اینجاست با خلق ۱۱ سپتامبر توسط دکترین دشمن تراشی برای غرب و امریکا جهان سیاسی وارد بحث خطرناکی شد که همه به ان اگاه هستیم اما در دوره باراک اوباما این روند به شکل خلق داعش در امد و ایران وارد پروسه جنگ از خارج از مرزهای خود شد و چون پایان دولت اوباما رسیده بود و آغاز دولت حسن روحانی بود باید خیلی صریح غرب و امریکا با ایران بر سر مسئله هسته ای بتوافق می‌رسید و بخش جاسوسی فعال شد که نمونه ان را در این فیلم دیدیم و این یک روال هست
1
0
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
دوتابعيتي هاي وزارتخارجه :
با تاسف طي ٣دهه گذشته فرزندان تعداد بسياري از مقامات و كارشناسان وزارتخارجه ايران در خارج از ايران به بهانه تحصيل ، ماندگار شدن و ديگر به ايران بازنگشته اند و تابعيت كشورهاي مختلف را كسب كرده و پدرانشان هم بعداز بازنشستگي به آنها ملحق شده اند!!
آمار و اطلاعات فرزندان خارج نشين مديران و كارمندان در خود وزارتخارجه موجود است !!

دولت انقلابي خرداد ١٤٠٠ اگر صداقت و جديت دارد ، بايد تحولي اساسي در وزارتخارجه ايران ايجاد كند و چند گروه در اين وزارتخانه را پالايش و از وزارتخارجه اخراج كند و كنار بگذارد و به مراجع قضايي و تخلفات معرفي نمايد:
١- اخراج مديران و كارمندان دو تابعيتي وزارتخارجه كه پنهاني مبادرت به ترك تابعيت ايران كرده اند و فرزندانشان در خارج ايران ساكن شده اند
٢- اخراج سفراي برجامي منصوب ظريف در كشورهاي مختلف غربي و غيره
٣- پالايش باند نيويوركي و تيم برجامي در وزارتخارجه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
بایدن سکته را خواهد زد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
من معتقد به این هستم که در مجموعه دولت آدمهای جاسوس به وفور پیداخواهد شد زیرا اگر تاریخ را مطالعه کرده باشید متوجه صداهای جاسوسگونه از بدنه دولت خواهید بود. گاهی خود فرد متوجه اقدامات جاسوسی خودش نیست! پیشنهاد می کنم همه ایرانی ها کتاب خاطرات مستر همفر با کمتر از ۱۰۰ صفحه را مطالعه کنند.
1
0
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
بهترین راهکار این هستش که مجلس قانونی تصویب نماید تا اسامی و مشخصات دوتابیعتی های کشور در یک سامانه اینترنتی ثبت شود و در دسترس عموم مردم قرار داشته باشد. و در صورتی که فرد شناسایی نشود و خودش آن را به نهاد مربوطه اعلام نکند مجرم تلقی شود.
مریم صمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
بازی خانم سوگل طهماسبی خیلی خوب است
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
گا ندو فیلمی هست براساس واقعیت که بسیارجالبه منکه خیلی علاقه دارم که ببینم متشکرم ازهمه شما عزیزان صدا سیما
1
0
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
بعید است آنهایی که این افراد دو تابعیتی را بکار می گیرند بدون هدف و نیت قبلی این کار را انجام داده باشند. شاید الان خیلی از کسانی که مسئولیت های کلیدی را بر عهده دارند جاسوس آمریکا، انگلیس یا اسرائیل از آب دربیایند. از مسئولین امنیتی و اطلاعاتی درخواست می شود که بصورت جدی این مسئله را پیگیری کنند. الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
گاندو بی نظیرترین سریالی است که در مسیر حمایت از مظلومیت ملت و انقلاب و برملا کردن خائنان داخلی! تاکنون ساخته شده! چرا عده ای از آن عصبانی هستند؟ آیا از لو رفتن نفوذ و کشف جاسوسها نگران شده اند!؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
مجلس جدید باید با تصویب یک قانون جامع و قوی نسبت به جذب و بکارگیری عناصر دوتابعیتی در دستگاهها و کوتاهی دستگاههای امنیتی مسئول قبل از اینکه کشور آسیب بیشتری ببیند عکس العمل مناسبی نشان بدهد تا هرمسئولی این جرات را بخودش ندهد تا بافشار قدرت خود افرادی اینچنینی را در مراکز حساس بکارگیری کنند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
بصیرت دادن به مردم یعنی همین.با استفاده از همون ابزاری که با ما جنگ کردند.عمق فاجعه را نشون مردم بدی تا لیبرالها نتونن مردم رو گول بزنن وبترسونن.و مردم رو از نظام وانبلاب بیزار کنند.کار شما الان همون جهاد در جبهه است ولی با سلاح هنر و فیلم .خدا قوت .یاوران امام زمان
0
0