۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۶۷۷۱۷۵
آیت الله وحید خراسانی:

تمام امت اسلام باید مهدوی و در راستای اقامه‌ شعائر مهدویت باشد

تمام امت اسلام باید مهدوی و در راستای اقامه‌ شعائر مهدویت باشد
حضرت آیت الله وحید خراسانی گفت: همه‌ هیئات اقدام کنند، تا نیمه شعبان احیاء شود. در اقطار جهان، مسلمانان سعی کنند، آن روز را احیاء کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله وحید خراسانی در جمع تعدادی از اعضاء هیأت استفتاء دفتر خود،  سخنانی پیرامون ولادت حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و نیمه شعبان  داشت که مشروح آن در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

انشاء الله باید هر سال بزرگداشت میلاد امام زمان علیه‌السلام از سال قبل باشکوه‌تر باشد؛ چرا که بِیُمنِهِ رُزِقَ الوَری‌ وَ بِوُجُودِهِ ثَبَتَتِ الأرضُ و السَّماء . اگر یک لحظه نظر لطف را بردارد تمام عالم محو است. هستی و وجود ما، به یُمن اوست. وظیفه ما یاد اوست، فی کل الأحوال.

انشاء الله همه‌ هیئات اقدام کنند، تا نیمه شعبان احیاء شود. أجرشان هم در شب قدر است. لیلة القدر که همه‌ی اعمال در دفتر عمل ضبط است، خدمات آن‌ها نیز مضبوط و ثبت شده است. مقدرات شما، به خدمت شما در شب نیمه شعبان که ولادت امام زمان علیه‌السلام می‌باشد، وابسته است. امام زمان علیه‌السلام، مدار کون و مکان و ملجأ عالم غیب و شهود است.

امسال از سال‌های قبل باشکوه‌تر برگزار کنید. هر کس نصیبی دارد، به قدر وسع و طاقت خود، برای لیلة القدر قدم بردارد، وَتَمَّت کَلِمَتُ رَبِّکَ صِدقًا وَعَدلًا تمام الکلمة و تمام النعمة در نیمه شعبان است، آن هم به وجود امام زمان علیه السلام. نزد همه انبیاء و اولیاء، تنها دو حرف از علم است. ۲۸ حرف وابسته به امام زمان علیه‌السلام است. عقل هر نفری در ظهور او، عقل چهل نفر می‌شود.

در اقطار جهان، مسلمانان سعی کنند، آن روز را احیاء کنند. شب قدر که شب تقدیر است به امضاء آن حضرت می‌رسد. اوست که بإذن الله، قدرت بر تغییر و تبدیل ما یشاء دارد. امسال، باید غیر از سال‌های قبل باشد. هر مریضی که شفاء می‌خواهد و هر مدیونی که اداء دینش را از خدا می‌خواهد و...، وعده ما و او در شب و روز نیمه‌ی شعبان.

باید به همّت مؤمنین و مؤمنات این سال بهتر از سال‌های قبل، اقامه‌ی شعائر میلاد آن حضرت بشود. اوست کلمة العلیا، به تمّت الکلمة. توسل از ما، افاضه از او.

همه مردم، قرآن را هر روز، آن چه میسر است برای حفظ او قرائت کنند. این دستور را ترک نکنند إن شاء الله تمام امت مهدوی بشود و در راستای اقامه‌ی شعائر مهدویت.

بارالها! ما را از انصار آن حضرت قرار بده و سعادت ما را در شهادت رکاب سیّد سادات أرض و سماء قرار بده!/998/

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
یا مهدی ادرکنی
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶
مادر انتظار رویت خورشیدیم. میلاد منجی مبارک
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
چقدر دیر خبر کارکرد واقعا تاسف بار است اسم خبرگزاری را یدک می کشید و چهار روز در انتشار این خبر تاخیر دارید
0
0
ناشناس
Romania
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
چقدر دیر خبر ها را منتشر میکنید
0
0
شیخ حیدر
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
عجل لولیک الفرج
0
0