۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۷۷۲۲۴
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت نسل جوان برای تحقق شعار سال

ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت نسل جوان برای تحقق شعار سال
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بر ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت نسل جوان در تحقق شعار سال تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نخستین پویش ملی نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی اداره کل ورزش و جوانان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان برگزار شد، برپایی نمایشگاه پویش نقش جوان در بیانیه گام دوم انقلاب را نشانه کارآمدی جوانان دانست.

وی، انقلاب اسلامی را انقلابی جوان بنیان معرفی کرد و افزود: جوانان ما همانگونه که در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش آفریدند در حوزه ورزش هم از خودگذشتگی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، پرهیز ورزشکاران کشورمان از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را مصداق بارز از خودگذشتگی دانست و بیان داشت: شهدای ما نیز برای حفظ دین، انقلاب و میهمن اسلامی از مال و جان خود گذشتند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود بیانیه گام دوم انقلاب را نیز جوان بنیان و مصداق جوانگرایی دانست و تصریح کرد: انتظار داریم از این نسل فرهیخته، پرانگیزه و پر استعداد در حوزه تحقق شعار سال استفاده شود.

امام جمعه ساری بر ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف کشور تأکید کرد و گفت: نسل جوان در تبیین مفهومی، سیاستگذاری و برنامه‌ریزی و نظریه پردازی برای چگونگی پشتیبانی ها و مانع زدایی ها می‌توانند به ما راهکار نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: اگر به جوانان بها دهیم و در تولید استفاده کنیم چرخ تولید شتاب چند برابری می گیرد و رشد خواهد کرد، مشکلات و آسیب ها کم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که جوانان باید برای ما یک هدف و آرمان باشند نه ابزار و وسیله برای آمار، گزارش و سرگرمی، تصریح کرد: جوانان را در این مسیر برای گرفتن یک نتیجه واقعی باور کنیم همان گونه که امام راحل و مقام معظم رهبری جوانان را باور کردند./950/

ارسال نظرات