۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۷۷۲۸۸
رییس قوه قضاییه:

برخورد عبرت آموز با تخلفات، اجرای عدالت و قانون را در جامعه تضمین می کند

برخورد عبرت آموز با تخلفات، اجرای عدالت و قانون را در جامعه تضمین می کند
لرستان - آیت الله رئیسی به برخورد قاطع دستگاه قضا با مفاسد اشاره کرد و گفت: برخورد عبرت آموز با تخلفات، اجرای عدالت و قانون را در جامعه تضمین می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ظهر امروز در دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم لرستان با اشاره به گستردگی عدالت در مفاهیم فرهنگ دینی گفت: مردم، دست‌اندرکاران، حاکمان و کسانی که در جایگاه حکمرانی هستند در اجرای عدالت نقش آفرین هستند.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر برخورد جدی با فساد افزود: در این قضیه هیچ‌گونه مماشات نخواهیم کرد، لیکن فساد باید مستند به اسناد و با دلیل باید باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ امنیت شغلی در جامعه نباید افراد اجازه پیدا کنند به اشخاص و افراد و مسئولان تهمت بزنند و اهانت کنند.

پیشگیری از وقوع جرم مقدم بر برخورد است

آیت الله رئیسی عنوان کرد: دستگاه قضا بدون اینکه از کسی وحشت داشته باشد با فساد برخورد خواهند کرد و برخورد عبرت آموز با تخلفات، اجرای عدالت و قانون را در جامعه تضمین می کند.

وی ادامه داد: اجرای عدالت در جامعه سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد و نباید فراموش شود که پیشگیری از وقوع جرم مقدم بر برخورد است.

رییس قوه قضاییه در ادامه گفت: خداوند سرمایه عظیم مادی و معنوی به لرستان داده است و اراده پولادین مردم لر و جوانان می‌تواند بسیاری از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها را پدید آورد.

وی یادآور شد: وقتی ثروتی در استان هست اما بلاتکلیف و معطل مانده است، کارگر آنجا معطل است و سرمایه اینجا معطل است، برای بهره مندی از منابع، نیروی انسانی و ثروت ملی باید مدیریت قوی وجود داشته باشد.

تحقق شعار سال نیاز کشور است

آیت الله رئیسی بر ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال تأکید و خاطرنشان کرد: مسئله تولید و ایجاد اشتغال سبب ایجاد امید در دل مردم است و تولید سبب سرافراز شدن ما در برابر دشمن می شود./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
پس چرا نتیجه دادگاه مفسدین و متهمین موسسه مالی اعتباری فرشتگان-کاسپین منجمله ... غارتگران اموال مردم ، سپرده گزاران و همدستانشان در بانک مرکزی توسط دادگاه انقلاب اعلام نمی گردد؟!!!
0
0