۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۷۷۳۰۰
از سوی مرکز خدمات؛

 مسابقه کتابخوانی ویژه فرزندان طلاب برگزار می شود

 مسابقه کتابخوانی ویژه فرزندان طلاب برگزار می شود
مسابقه کتابخوانی ویژه فرزندان طلاب بالای ۱۲ سال از سوی معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مسابقه کتابخوانی ویژه فرزندان طلاب بالای ۱۲ سال با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با امام زمان(ع) از سوی معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار می شود.

گفتنی است سوالات این مسابقه از کتاب پاسخ به ۲۰ پرسش کودکان و نوجوانان درباره امام زمان(ع) طراحی شده و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه مسچی توانند با مطالعه این کتاب به سوالات پاسخ دهند.

کتاب پاسخ به بیست پرسش کودکان و نوجوانان درباره امام زمان(ع) با قلمی روان و مثال های جذاب به برخی سوالات کودکان و نوجوانان پیرامون امام عصر(ع) پاسخ داده است.

شایان ذکر است شرکت کنندگان می‌توانند تا ۲۲ فروردین سال جاری با مراجعه به سامانه سخای جدید، بخش خانواده و امور فرهنگی، مسابقات کتابخوانی در آزمون آنلاین شرکت کرده و به سوالات پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که ۷ جایزه ۲ میلیون ریالی، ۵۰ جایزه یک میلیون ریالی و ۵۰ جایزه ۵۰۰ هزار ریالی برای برندگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات