۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۷۷۳۱۵
یادداشت؛

جنگندگی برای پیشرفت انقلاب اسلامی

جنگندگی برای پیشرفت انقلاب اسلامی
جنگندگی برای پیشرفت انقلاب، یعنی ابتدا فاصله و تفرقه میان ابرمردان را ریشه کن کنیم و از کلوسیوم‌ها خارج شویم، به خودزنی ها پایان دهیم، خط‎کشی‌ها و باندبازی‌ها و حلقه‌ها و محفل‌ها و تمام فاصله‌گذاری‌های پوچ و نامبارک را نابود کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مجید فولادگر، پژوهشکده چشم‌انداز و آینده پژوهی طی یادداشتی نوشت: نزدیک 2000 سال پیش کلوسیوم یعنی تماشاخانه بزرگ شهر روم با ظرفیت 50 تا 80 هزار نفر ساخته شد و امپراتورها، نبرد گلادیاتورها را در کلوسیوم تماشا می کردند. گلادیاتورها شخصیت های محبوب و توانمندی بودند که تا سرحد مرگ مبارزه می کردند، شجاعت، اراده، فنون جنگی و ویژگی های شخصیتی ممتازی داشتند. برخی از اسیران جنگی و برخی نیز داوطلبانه به جمع گلادیاتورها می‌پیوستند. نکته مهم این است که آن ها همواره از هم دور نگه داشته می‌شدند و خطر اتحاد گلادیاتورها جدی بود زیرا نیروهای قدرتمندی بودند که پیوندشان، بسیار خطرآفرین بود. نبردهای خونین صرفا موجبات سرگرمی و تفریح امپراتورها و اشراف و مردم را فراهم می‌کرد و تمام توان جنگندگی آنان برای خلق صحنه های مرگبار و وحشیانه خرج می شد. آخرین مبارزه گلادیاتورها در سال 500 میلادی گزارش شده و ظاهرا به تاریخ پیوسته ولی امروز نیز کلوسیوم‌های مدرن بین المللی فعالند و امپراتورهای مستکبر جهانی هنوز سرگرم دیدن مبارزه خونین گلادیاتورها هستند. 

انقلاب اسلامی بستر ظهور ابرمردان قدرتمندی است که هر یک دارای ویژگی های ممتاز و متمایزی هستند و در میدان های مختلف، مسلط و موفق بوده اند و دارای روحیه جنگندگی، اراده، شجاعت و قابلیت های تخصصی می‌باشند. پیوند میان این افراد و هم افزایی اراده آنان، نیروی عظیم و قدرتمندی خلق می‌کند که برای امپراتورها، بسیار ویرانگر است، از این رو آنان تمام قدرت هوشمند خود را (ترکیب قدرت نرم و سخت Smart Power)، صرف فاصله گذاری و اختلاف افکنی و تفرقه میان این قدرت‌ها کرده اند و تلاش می‌کنند نبردها را در کلوسیوم‌ها، شکل دهند و ابر مردان را به جان هم بیاندازند چه این که قران می‌فرماید: إِنَّ الشَّیْطَانَ یَنزَغُ بَیْنَهُمْ إِنَّ الشَّیْطَانَ کَانَ لِلإِنْسَانِ عَدُوًّا مُّبِینًا (اسراء 53). 
پیشرفت انقلاب اسلامی و حرکت به سمت قله های تمدنی ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب، نیازمند پیوند ابرمردان انقلابی است. پیوندی که تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علم و فناوری و فرهنگی را درمی‌نوردد و حتی به مرزهای جغرافیایی ایران نیز محدود نمی شود. جنگندگی برای پیشرفت انقلاب، یعنی ابتدا فاصله و تفرقه میان ابرمردان را ریشه کن کنیم و از کلوسیوم‌ها خارج شویم، به خودزنی ها پایان دهیم، خط‎کشی‌ها و باندبازی‌ها و حلقه‌ها و محفل‌ها و تمام فاصله‌گذاری‌های پوچ و نامبارک را نابود کنیم. آنگاه این قدرت عظیمِ منسجم و همدل را، در برابر امپراتورهای جهانی صف‌آرایی کنیم. میان حوزه های دفاعی و نظامی، هسته ای، فناوری های نوظهور (NBIC)، صنعتی و فنی مهندسی و اجتماعی، پیوندهای استراتژیک ایجاد کنیم و با نگاه به خارج از مرزهای جغرافیایی و اتصال با ظرفیت های جهانی، همسایگی و منطقه ای و با رویکرد یارگیری بین‌المللی، دامنه فعالیت ها را با اولویت نفوذ اقتصادی و توسعه بازار، به شدت افزایش دهیم. در این صورت تمام توان ابرمردان قدرتمند انقلابی در راستای رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه ایرانیان و ایجاد اشتغال پایدار و بهبود شاخص‌های رفاهی و امید به آینده خرج می‌شود چرا که امروز به استناد مطالعات دقیق و علمی، ایران در آستانه جهش‌های بزرگ اقتصادی قرار دارد و همچون صخره‌نوردی ست که با زدن رکورد، تنها یک پرش فاصله دارد. 
ناکارآمدی مزمن و خستگی و سردرگمی عمیق هشت سال گذشته، انباشتی از انرژی توفانی و پرقدرت جبهه انقلاب را فراهم کرده و انگیزه و اراده‌ی برهم زدن ناکارآمدی‌ها، منفعت طلبی‌ها، سستی‌ها و اصلاح فرایندهای دست و پا گیر بوجود آمده و پیوند استراتژیک ابرمردان انقلابی در قالب دولت 1400، امکان جهش اقتصادی را مهیا کرده است. در این صورت، با ظرفیت قدرتمند و بی نظیر جبهه انقلاب و ابرمردانش، آماده خواهیم شد تا به جای نبرد گلادیاتورها به جنگ امپراتورها برویم و رویارویی تمدنی را خارج از کلوسیوم‌ها آغاز کنیم ان شا الله. 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات