۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۶۷۷۳۶۹

جزئیات آثار رسیده به دبیرخانه پویش مردمی ملی «من و امام»

جزئیات آثار رسیده به دبیرخانه پویش مردمی ملی «من و امام»
مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام» از ارسال بیش از 800 اثر به دبیرخانه این پویش خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پویش مذکور 16 فروردین ماه 1400 است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی باقری در گفت و گویی به ارائه گزارشی از آثار ارائه شده به دبیرخانه پویش مردمی ملی «من و امام» پرداخت و اظهار داشت: تاکنون آثار صوتی و تصویری با موضوع «مهدویت» از ۱۲ استان و 48 شهرستان به دبیرخانه این پویش رسیده است.

وی گفت: در مجموع ۴۵۷ اثر تصویری و ۳۷۷ اثر صوتی به دبیرخانه پویش مردمی ملی «من و امام» ارسال شده که آثار دریافتی در حال داوری هستند.

مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام» با اشاره به ارائه مشاوره و آموزش از سوی دبیرخانه این پویش به علاقه مندان شرکت در پویش مذکور تصریح کرد: تاکنون ۴۵ مجموعه یا شخص از خدمات مشاوره ای و آموزشی این پویش بهره مند شده اند.

وی افزود: فایل های تصویری خام(راش) و صوت زیرصدای مناسب نیمه شعبان، متن سناریو، متن برای اجرا، پادکست و... برای استفاده 80 گروه تولید کننده به صورت DVD و لینک دانلود ارسال شده است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اجرای سرود از سوی گروه های مختلف در سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: همچنین ۸۶ گروه سرود برای اجرای سرود میدانی در حال تمرین هستند که از یکشنبه 8 فروردین ماه 1400 اجرای خیابانی خواهند داشت تا روز پس از نیمه شعبان ادامه می یابد.

وی از پخش آثار برگزیده این پویش از طریق رسانه ملی خبر داد و گفت: همچنین ۴۵ کلیپ منتخب از آثار رسیده به دبیرخانه این پویش، از شبکه های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام نیمه شعبان پخش خواهد شد.

مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام» تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این پویش دوشنبه ۱۶ فروردین ماه 1400 می باشد و آئین پایانی و اعلام نتایج هر بخش چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) خواهد بود.

وی افزود: بخش‌های رقابتی این پویش ملی شامل سرود، پادکست، کلیپ، اجرای نمایش خیابانی، استندآپ کمدی، دابسمش و طنزپردازی است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به نحوه ارسال آثار اظهار داشت: دریافت آثار در بخش مردمی فقط از طریق ارسال اثر به شماره های ۰۹۲۱۸۹۹۴۶۴۹ و ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ در پیام رسان های «ایتا» و «روبیکا» همراه با ذکر نام اثر، نام صاحب اثر، مدت زمان اثر و اطلاعات تماس امکان پذیر می باشد؛ شایان ذکر است که به آثاری که اطلاعات ناقص ارسال کنند، ترتیب اثر داده نمی شود.

وی در پایان، از بنیاد فرهنگی صبح ظهور جهت جمع آوری، داوری آثار و رایزنی برای پخش از طریق رسانه ملی قدردانی کرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قوانین و آیین نامه ها می توانند با شماره ۲۳-۳۷۵۰۳۶۲۳-۰۲۵ و ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ تماس حاصل فرمایند و یا به کانال این پویش به آدرس @man_v_emam در پیام رسان های ایتا و روبیکا مراجعه کنند؛ از دیگر راه های ارتباطی با این پویش می توان به پست الکترونیکی S.zohor.ir@gmail.com و کد پستی ۳۷۱۹۱۱۴۵۴۴ اشاره کرد./822/

ارسال نظرات