۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۶۷۷۳۷۰
تحت اشراف آیت الله تحریری صورت گرفت؛

توزیع 15 تُن مرغ در میان 11000 خانواده نیازمند در حاشیه شهرها

توزیع 15 تُن مرغ در میان 11000 خانواده نیازمند در حاشیه شهرها
مدیر مؤسسه صراط مستقیم از توزیع 15 تُن مرغ در میان 11000 خانواده نیازمند در حاشیه برخی از شهرها در ایام کرونا با حمایت خیرین خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمود تحریری «مدیر مؤسسه صراط مستقیم» در گفت و گویی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پرداختن به کمک های مؤمنانه اظهار داشت: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر اهمیت مواسات و کمک های مؤمنانه، مؤسسه صراط مستقیم تحت اشراف آیت الله تحریری از ابتدای شیوع ویروس کرونا با حمایت خیرین و کمک های مردمی اقدام به توزیع کمک های مؤمنانه در میان نیازمندان کرد.

وی گفت: کمک های مردمی در ابتدای هر ماه قمری جمع آوری می شود و با توجه به شناسایی افراد نیازمند در حاشیه شهرها، ذبح مرغ صورت می گیرد و پس از بسته بندی، در اختیار خانوارهای نیازمند قرار می گیرد.

مدیر مؤسسه صراط مستقیم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت صورت گرفته در این راستا تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بهمن ماه 1399 تا کنون، حدود 15 تُن مرغ در میان 11 هزار خانواده نیازمند توزیع شده است.

وی افزود: در نیمه شعبان امسال، قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) انجام شد و به همت خیرین محترم، هشت رأس گوسفند ذبح و در میان نیازمندان مناطق مختلف شهر مقدس قم توزیع گردید.

حجت الاسلام تحریری اظهار داشت: لازم به ذکر است که قربانی های صورت گرفته در یک سال گذشته، در مناطق حاشیه نشین قم، خوزستان، تهران و کرمانشاه به دست نیازمندان رسیده است.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بر استمرار کمک های مؤمنانه تأکید داشتند، ذبح مرغ به صورت مستمر انجام خواهد شد تا گوشه ای از مشکلات مردم در تأمین مایحتاج زندگی شان مرتفع شود.

مدیر مؤسسه صراط مستقیم در پایان با اشاره به نحوه مشارکت در این امر خداپسندانه تصریح کرد: علاقه مندان جهت مشارکت در رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه مذکور، می توانند نذورات و کمک های نقدی خود را از طریق لینک  idpay.ir/seratemostaghim-ir و یا شماره کارت 6273811154374372 واریز نمایند./822/

ارسال نظرات