۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۷۷۴۰۵

دعوت به گفتگوی دوستانه از جنس مهدویت

دعوت به گفتگوی دوستانه از جنس مهدویت
حجت الاسلام کاشانی نوشت: با خاکساری محضر استاد پناهیان، آماده گفتگو و استفاده از محضرشان هستم و باور دارم باید برای تبیین صحیح مواضع با یکدیگر گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،حجت الاسلام حامد کاشانی پژوهشگر تاریخ اسلام در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«هرچه در اهمیت انتخابات و اسلام سیاسی سخن گفته شود، کم است و باید بیشتر هم تبیین گردد، اما خدا شاهد است، مسأله مهدویت، مادرِ عقاید اسلامی است و حیف است، با این دست و دلبازی خرج انتخابات گردد، از همه ناراست‌تر ادعای عجیب در کلمه «کافی» در متن ذیل است که در صفحه رسمی استاد عزیز نیز منتشر شده است، با خاکساری محضر استاد عزیز، آماده گفتگو و استفاده از محضرشان هستم و باور دارم معتقدین به اسلام سیاسی و انقلابی باید برای تبیین صحیح مواضعشان با یکدیگر گفتگو کنند وگرنه ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیر رخ دهد و حتی برای آینده انتخابات نیز مضر خواهد بود. خدایا تو شاهدی خط قرمز ما عقیده ماست.

از نوجوانی پامنبری و شیفته حاج آقای پناهیان بوده و هستم و امیدوارم این پرسشگریِ مریدشان ایشان را آزرده خاطر نفرماید.

حجت الاسلام کاشانی درپایان یادداشت خود به بخشی از سخنان حجت الاسلام پناهیان اشاره کرده است.

متن حجت الاسلام پناهیان:
من نمی‌دانم که در زمان امام زمان هم رأی‌گیری خواهد بود یا نه ولی رأی‌گیری امروز امتحانی است برای جامعه ما تا نشان دهیم شایستگی ظهور حضرت را داریم یا نه؟ رأی‌گیری و انتخابات بیشتر از این که بخواهد جامعه ما را آباد کند، می‌تواند جهان را آزاد کند. چون یک قوم برجسته و قوی مثل ملت ایران، اگر از حضور در رأی‌گیری‌ها و در امتحان انتخابات، سربلند بیرون بیاید و این سربلندی در انتخاباتشان نهادینه شود، کافی است برای اینکه حضرت ظهور کنند و آن قوم را الگو قرار دهند و این معنا را در سراسر جهان گسترش دهند.

 در پایان برخی از نظرات کاربران و دنبال کنندگان صفحه حجت الاسلام کاشانی را مشاهده می کنید.

دعوت به گفتگوی دوستانه از جنس مهدویت

دعوت به گفتگوی دوستانه از جنس مهدویت

دعوت به گفتگوی دوستانه از جنس مهدویت

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
این نوع گفت و گوها برای جبهه انقلاب خوبه و باعث میشه شبکه های معاند از صحبت انقلابیون سوء استفاده نکنند. درود بر هر دو استاد بزرگوار
2
0
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
نباید بیشتر از این به اینگونه مباحث دامن زد
0
1
kabir
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
جناب حجت الاسلام کاشانی چرا همه چیز را رسانه ای می کنید؟
0
0