۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۷۷۴۴۱
عضو هیأت رییسه خبرگان در آغاز درس خارج:

شعار سال راهبرد جهادی در تداوم نقشه راه اقتصاد مقاومتی است

شعار سال راهبرد جهادی در تداوم نقشه راه اقتصاد مقاومتی است
آیت الله کعبی شعار سال را راهبرد جهادی در تداوم نقشه راه اقتصاد مقاومتی دانست و از نیرو‌های مؤمن خواست نگاه جهادی و انقلابی برای تحقق شعار سال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری، امروز در  نخستین جلسه درس خارج فقه و اصول خود در سال 1400، به تبیین مؤلفه های مؤثر در پیشرفت و توسعه کشور پرداخت و گفت: نامگذاری سال 1400 به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» یک تصمیم استراتژیک از سوی رهبر معظم انقلاب بوده که سبب پیشرفت رشد، شکوفایی و تقویت کشور و نظام اسلامی خواهد شد.

وی شعار سال را یک راهبرد جهادی در تداوم نقشه راه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: نیروهای متعهد، مؤمن و انقلابی برای تحقق شعار سال به میدان بیایند و همچنین تمام خانواده های ایرانی در حد توان خود در ایجاد اشتغال و رونق تولید کمک کنند و افراد توانمند و مسؤولان نیز باید برای رفع موانع و پشتیبانی ها در راه تولید تلاش کنند.

آیت الله کعبی رونق اقتصادی و مانع زدایی از تولید را از مصادیق امر به معروف توصیف کرد و گفت: مقابله با رخوت، سستی و جلوگیری از فرهنگ مصرف از مصادیق نهی از منکر بوده که در شعار سال بدان توجه شده است.

وی با بیان اینکه ما نیاز به ایجاد نهضت دعوت به تولید و ایجاد اشتغال در نظام اسلامی داریم، گفت: باید هیأت امنای مساجد، افراد توانمند را دعوت کنند تا اینکه واحدهای تولیدی در مساجد ایجاد کنند و جوانان محل در آن مشغول به فعالیت شوند.

شعار سال راهبرد جهادی در تداوم نقشه راه اقتصاد مقاومتی است

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما باید با شناخت استعدادهای شغلی، طراحی ایده ها و ابتکار های نوین و همچنین با استفاده از مشاوران شغلی و حرکت به سمت ایجاد شرکت های دانش بینان در تحقق شعار سال تلاش کنیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور، ابراز کرد: نیروهای مؤمن نگاه جهادی و انقلابی برای تحقق شعار سال داشته باشند و حرکت های جهادی در جهت تقویت فرهنگ اشتغال و تولید در کشور انجام دهند.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی همه جانبه دشمنان علیه کشور جدی است، افزود: تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان، تقویت بنیه اقتصادی کشور است که در سایه رونق و توسعه تولید و رفع موانع از آن تحقق خواهد یافت./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
خیلی عالی و خوب
2
0