۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۷۷۴۹۳
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

شهید مطهری بهترین الگو برای طلاب و حوزه است

شهید مطهری بهترین الگو برای طلاب و حوزه است
اصفهان - آیت الله سلیمانی آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری را سد راه گرایش به اندیشه‌های انحرافی دانست و بر آشنایی طلاب و روحانیون با شخصیت و آثار شهید مطهری تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و کارمندان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه منطقه کاشان از شهید مطهری بعنوان بهترین الگو برای طلاب و حوزه نام برد و گفت: شهید مطهری تولید کننده علم بود و بهترین الگو برای طلاب و مدارس علمیه است.

وی با اشاره به تأکید رهبری به تولید علم، افزود: شهید مطهری تولید علم کرده است و به فرمایش آیت الله جوادی آملی شهید مطهری مظهر خالقیت خدا بود.

آیت الله سلیمانی گفت: اگر حوزه می‌خواهد به معنای واقعی کلمه حوزه باشد باید از آثار شهید مطهری تنها نویسنده‌ای که امام امت همه آثار او را تأئید کرده و مطالعه آثار او را به نسل جوان توصیه کرده است، استفاده کند.

وی آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری را سد راه گرایش به اندیشه‌های انحرافی دانست و برآشنایی طلاب و روحانیون با شخصیت و آثار شهید مطهری تأکید کرد و ادامه داد: برخی به دنبال علم کردن اندیشه دیگران در مقابل اندیشه شهید مطهری هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان منشور حوزه را مدیون و مرهون رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز داشت: ساماندهی حوزه مدیون رهبرمعظم انقلاب است و باید قدردان نعمت رهبری بود.

آیت الله سلیمانی گفت: وجود مؤسسات پژوهشی و تحقیقی، داشتن مؤلفین برجسته و کارشناسان خبره دینی از برکات وجود رهبر معظم انقلاب در حوزه است و باید قدردان داشتن چنین نعمت بزرگی بود./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات