۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۷۷۵۳۴

اجرای طرح طبیب دوار در حوزه علمیه الغدیر

اجرای طرح طبیب دوار در حوزه علمیه الغدیر
خوزستان - حجت الاسلام فرطوسی گفت: طرح طبیب دوار توسط معاونت تهذیب حوزه علمیه الغدیر و مدیریت سطح ۱ برگزار شد.
حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، مسؤول واحد رسانه مدرسه علمیه الغدیر اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز گزارشی از فعالیت‌های حوزه علمیه الغدیر در ماه شعبان ارائه کرد و بیان داشت: حوزه علمیه الغدیر در ماه شعبان با توجه به تعطیلی‌های ایام کرونا  و عدم حضور طلاب در این مدرسه علمیه برنامه‌های متنوعی را برای ارتباط بیشتر طلاب با حوزه انجام داد.

مسؤول واحد رسانه مدرسه علمیه الغدیر اهواز با اشاره به برگزاری دوره مجازی برای نوروز تصریح کرد: این برنامه از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه الغدیر به صورت مجازی و نیمه حضوری برای طلاب با موضوعات مختلف برگزار شد، که به لطف خدا استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

حجت الاسلام فرطوسی در رابطه با برنامه‌های تهذیبی و اخلاقی طلاب عنوان داشت: معاونت تهذیب این حوزه علمیه برای ارتباط بیشتر طلاب با حوزه برنامه‌های اخلاقی و تهذیبی متفاوتی را تدارک دید.

وی از اجرای طرح طبیب دوار در این حوزه علمیه برای سطح ۱ و ۲ خبر داد و گفت: طرح طبیب دوار توسط معاونت تهذیب حوزه علمیه الغدیر و مدیریت سطح ۱ برگزار شد که طی آن مسؤولان مربوطه با طلابی که مشکلات مختلفی داشتند دیدار می‌کردند.

مسؤول واحد رسانه مدرسه علمیه الغدیر اهواز ادامه داد: در حال حاضر این طرح در  پایه ۱ و ۲ رو به اتمام است و در آینده برای سایر پایه‌ها اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام فرطوسی با اشاره به برگزاری ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان در ادامه افزود: به مناسبت نیمه شعبان در غیزانیه اهواز جشنی توسط طلاب حوزه علمیه الغدیر برگزار شد که طی آن ۷۰۰ پرس غذای گرم میان حضار شرکت کننده در جشن و خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

وی در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان بنا شد که افزون بر پیگیری مباحث درسی طلاب، برنامه‌های قرآنی نیز در این مدرسه اجرا شود. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات