۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۷۷۵۴۲

انتشار گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب به زبان یونانی

انتشار گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب به زبان یونانی
از سوی رایزنی فرهنگی ایران در آتن، گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به زبان یونانی در صفحات مجازی منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن با توجه به شرایط ویژه کرونایی در این کشور، سلسله برنامه‌های متنوعی را در فضای مجازی برگزار کرد.

تدوین، ترجمه و زیر نویس ویدیو کلیپی یک دقیقه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری به زبان یونانی و انتشار آن در صفحات مجازی (توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب) با بیش از مجموع 500 بازدید یکی از این فعالیت‌های بود. این ویدیو کوتاه که بخشی از بیانات معظم له است به اهمیت موضوع مهدویت و نقش آن در زندگی امروز بشری می‌پردازد.

در بخش اول این ویدیو که با زیرنویس یونانی همراه است، گفته می‌شود: «شاید در تاریخ بشر کمتر دوره‌ای اتفاق افتاده باشد که آحاد بشری در همه جای عالم به قدر امروز احساس نیاز به یک منجی داشته باشد.»

همچنین، مقاله‌ای کوتاه از زندگی و علت غیبت آن حضرت ترجمه و در سایت رسمی این نمایندگی و دیگر صفحات مجازی منتشر شد.

گفتنی است؛ موارد تهیه شده به مناسبت این روز بغیر از فضای مجازی برای فارسی‌آموزان این نمایندگی نیز ارسال شد که یکی از این موارد، ویدیو تهیه شده سال گذشته از سخنان مقام معظم رهبری با عنوان «صبح امید» بود./۹۸۸ /

منبع: icro.ir

ارسال نظرات