۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۷۷۵۵۶
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

تحقق شعار سال حمایت و پشتیبانی مسؤولان را می‌طلبد

تحقق شعار سال حمایت و پشتیبانی مسؤولان را می‌طلبد
خوزستان - حجت الاسلام همت پور گفت: نخستین گام در تحقق شعار سال از سوی مسؤولان افزون بر پشتیبانی از میان برداشتن موانع مسیر تولید است.
حجت الاسلام مرتضی همت پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در خصوص نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" بیان داشت: در سال‌های گذشته همواره بحث تولید مطرح بود؛ اما امسال پس از نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب مشخص شد که در بخش پشتیبانی و مانع زدایی برای تولید کالای ایرانی نواقصی وجود دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با اشاره به دلایل عدم رغبت افراد به سرمایه گذاری در بخش‌های تولیدی عنوان داشت: بسیاری از این مشکلات به مسؤولان مربوطه باز می‌گردد و همین عامل سبب عدم رغبت افراد به سرمایه گذاری در بخش تولید شده است.

حجت الاسلام همت پور در خصوص نقش کانون ها در تحقق شعار سال افزود:  نکته حائز اهمیت در بخش خلاقیت کانون‌های مساجد راه اندازی  بخش تولید برای اشتغال آقایان و بانوان است که متاسفانه در این زمینه موانع بسیاری وجود دارد.

وی نامگذاری سال ۱۴۰۰ را انتخابی حکیمانه دانست و تصریح کرد: نخستین گام در تحقق شعار سال از سوی مسؤولان افزون بر پشتیبانی از میان برداشتن موانع مسیر تولید است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان کمک به اشتغال جوانان را یکی از مزایای حمایت از تولید در کشور دانست و گفت: حمایت و رونق بخش‌های تولیدی سبب اشتغال جوانان، تسهیل در ازدواج آن‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

حجت الاسلام همت پور با اشاره به نقش مساجد و حوزه‌های علمیه در تحقق شعار سال ابراز داشت: حوزه‌های علمیه و مساجد در هم تنیده شده اند و نقش بصیرت افزایی، مطالبه گری و روشنگری را برعهده دارند؛ در واقع یک روحانی و طلبه موفق می‌تواند در مساجد ضمن مطالبه گری صحیح به اشتغال زایی نیز بپردازد.

وی در رابطه با فرهنگ صحیح مطالبه گری بیان شده از سوی رهبر معظم  انقلاب عنوان داشت: وجود مساجد و حوزه‌های علمیه مطالبه گر در تحقق شعار سال نقش بسزایی دارد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
باسلام تشویق و حمایت مسئولین از طرح ارائه شده درخط تولیددرمناطق محروم پشتیبانی باتسهیلات درصدپایین و رفع موانع در تحقق هدف
0
0