۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۶۷۷۵۸۶
به همت رایزنی فرهنگی ایران در تانزانیا صورت گرفت؛

بررسی نقش منجی در آینده بشر از دیدگاه ادیان الهی در تانزانیا

بررسی نقش منجی در آینده بشر از دیدگاه ادیان الهی در تانزانیا
نقش منجی در آینده بشر از دیدگاه ادیان الهی با حضور اساتید و علمای دو کشور جمهوری اسلامی ایران و تانزانیا بررسی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، برنامه نقش منجی در آینده بشر از دیدگاه ادیان الهی با حضور اساتید و علمای دو کشور جمهوری اسلامی ایران و تانزانیا بررسی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی جهانگیری و ولی میرزایی، از جمهوری اسلامی ایران و مرتضی علی دینا، اسقف جورج فوپه (GEORGE FUPE)، شیخ عبدالکریم جنجو (ABDULKAREEM IDDI JONJO) از علمای اهل سنت و از مدیران ارشد شورای مسلمانان تانزانیا (BAKWATA)، شیخ ملبا صالح (Mulabba Saleh Lulat)، اسقف کریستوسیلر کالاتا (Christosiler Kalata) به عنوان سخنران حضور داشتند.

وبینار «نقش منجی در آینده بشر از دیدگاه ادیان الهی» با سخنرانی مرتضی پیرانی، رایزن فرهنگی ایران در تانزانیا آغاز شد. وی به بیان اهداف برگزاری این وبینار و خصایص و ویژگی‌های حضرت مهدی(عج) پرداخت.

در ادامه، شیخ مرتضی علی دینا با موضوع «نقش منجی از دیدگاه اسلام»، اسقف جورج فوپه با موضوع «نقش منجی در آینده بشر از دیدگاه ادیان الهی» و شیخ عبدالکریم جنجو با موضوع «نقش امام مهدی(عج)» سخنرانی کردند.

همچنین، یحیی جهانگیری به بیان مطالبی پیرامون ویژگی‌های دوران ورود آخرین منجی پرداخت و سپس، شیخ ملبا صالح مقاله خود را با موضوع «چگونگی نجات انسان توسط منجی» ارایه داد.

اسقف کریستوسیلر کالاتا و ولی میرزایی در بخش دیگری از این وبینار، موضوعات «نقش منجی در آینده بشر از دیدگاه مسیحیت» و «دولت جهانی امام مهدی(عج) با توجه به آیات قرآن» را مورد بررسی قرار دادند./۹۸۸/

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

ارسال نظرات