۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۷۷۵۹۷
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

امکان برگزاری برنامه‌های مذهبی ماه مبارک رمضان وجود دارد

امکان برگزاری برنامه‌های مذهبی ماه مبارک رمضان وجود دارد
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند برنامه‌های مذهبی ماه مبارک رمضان را با رعایت تمام مقررات و پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی صبح دو شنبه در نشست با کارکنان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اتکای سازمان تبلیغات اسلامی به طلاب کف جامعه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند برنامه‌های مذهبی ماه مبارک رمضان را با رعایت تمام مقررات و پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در محرم سال گذشته نشان داد می‌تواند مراسم را به بهترین شکل ممکن اجرا کند.

حجت الاسلام قمی تصریح کرد: معیشت همسنگران در تبلیغات اسلامی یکی از دغدغه‌های ما است و در این زمینه تلاش می‌کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: خودمان را یک دستگاه انقلابی می‌دانیم زیرا بازوی ولایت هستیم لذا باید به جامعه آرامش تزریق کرده و به فکر تبیین اسلام ناب محمدی باشیم.

وی افزود: موانع و کسری زیادی بر سر راه است اما تاکنون این موانع باعث نشده با بی خیالی از کنار وظایف خود بگذریم و از این پس نیز این گونه نخواهد شد.

حجت الاسلام قمی در انتها گفت: در خراسان شمالی اراده خدمت به فرهنگ انقلاب وجود دارد و این مسیر با قوت بیشتر باید ادامه پیدا خواهد کرد.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات