۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۶۷۷۵۹۹
 نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

وزارت اطلاعات شهدای بسیاری را تقدیم امنیت این انقلاب و مملکت کرده است

وزارت اطلاعات شهدای بسیاری را تقدیم امنیت این انقلاب و مملکت کرده است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: وزارت اطلاعات در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم امنیت این انقلاب و مملکت نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز هه مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با مدیرکل، معاونین و پرسنل اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه دیدار و گفتگو گرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: خدماتی که نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان در کشور انجام می دهند قابل تقدیر و ارج نهادن است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با تلاش شبانه روزی خود زمینه امنیت پایدار را در کشور و استان کرمانشاه فراهم آورده اند که از این بابت باید قدردان این عزیزان باشیم.

آیت الله علما در ادامه اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه نگاه ویژه ای به نیروهای وزارت اطلاعات داشته و دارند و ما نیز باید با تاسی از نگاه رهبری برای این عزیزان همواره دعای خیر داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: خوشبختانه در وزارت اطلاعات شاهد نیروهای نخبه، جوان، متعهد و انقلابی هستیم که این یک امتیاز بسیار بزرگ برای این  مجموعه مهم است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: از سوی دیگر وزارت اطلاعات در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم امنیت این انقلاب و مملکت نموده است.

آیت الله علما با اشاره خدمات شهدایی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی برای ایجاد امنیت بیشتر در کشور و حتی منطقه، خاطرنشان کرد: امروز ایران به برکت حضور جهادی شما عزیزان در وزارت اطلاعات در همه حوزه ها از امنیت مثال زدنی در منطقه و حتی دنیا برخوردار است که این موضوع برای همه ملت ایران مایه افتخار می باشد./1400/

ارسال نظرات