۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۶۷۷۶۱۰

برگزاری طرح «فرصت صدرخوانی» همزمان با سالگرد شهادت آیت‌الله صدر

برگزاری طرح «فرصت صدرخوانی» همزمان با سالگرد شهادت آیت‌الله صدر
پژوهشگاه شهید صدر در چهل‌ویکمین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، در طرح «فرصت صدرخوانی»، تمامی آثار عربی و فارسی از شهید صدر را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پژوهشگاه شهید صدر در چهل‌ویکمین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، در طرح «فرصت صدرخوانی»، تمامی آثار عربی و فارسی از شهید صدر را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند.

به فرمودۀ‌ مقام معظم رهبری مدظله‌العالی: «در میان چهره‌های برجستۀ حوزه‌های علمیه در دهه‌های اخیر، آیت‌الله شهید سید محمدباقر صدر قدس‌الله‌روحه یکی از ممتازترین و شگفت‌انگیزترین آنهاست. شهید آیت‌الله صدر برای طلاب و فضلای جوان، بی‌شک یک اسوه و نمونه است. درس انسان‌پروری او با شهادت جان‌گدازش خاتمه نیافته است. آثار علمی و شیوه تحقیق او اکنون پیش روی فضلای جوان حوزه‌های علمیه قرار دارند و انگشت اشاره او، آنان را به راه عظمت و مجد علمی، همراه با روشن‌بینی و جهان‌نگری هدایت می‌کند».

در طرح فروش ویژه «فرصت صدرخوانی»، همۀ آثار پژوهشگاه شهید صدر با ٢٠ درصد تخفیف و ارسال پستی به سراسر کشور، در فروشگاه سایت پژوهشگاه شهید صدر عرضه می‌شود. این طرح که یکشنبه ١۵ فروردین ١۴٠٠ آغاز می‌شود تا پایان آبان‌ماه از طریق سایت www.mbsadr.ir ادامه دارد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار شهید صدر را در طاقچه به نشانی با ٢٠درصد تخفیف از روز پنجشنبه ١٩ فروردین تا یکشنبه ٢٢فروردین خریداری کنند.

تازه‌های نشر پژوهشگاه شهید صدر عبارت‌اند از:

نا

کتاب «نا» آخرین کتاب منتشرشده درباره شهید صدر است که در آن مریم برادران به روایت زندگی شهید صدر پرداخته است.

شرح‌صدر

کتاب «شرح‌صدر» ترجمه کتاب «شهید الاُمة و شاهدُها» اثر شیخ محمدرضا نعمانی از شاگردان و همراهان شهید سید محمدباقر صدر است. او تنها کسی بود که توانست به‌دور از چشم مزدوران بعثی در دوران حصر، همراه شهید صدر و خانواده‌اش باشد و این فرصت استثنایی سبب شد او تنها کسی باشد که روایت‌هایی دست اول را از یکی از مهم‌ترین دوره‌های زندگانی آن شهید والامقام ثبت و ضبط کند.

سنت‌های تاریخی در قرآن کریم

کتاب «سنت‌های تاریخی در قرآن کریم» گفتارهایی تفسیری از استاد شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر است. وی این درس‌ها را پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بنا بر ضرورت‌های پیش‌آمده در عرصه سیاسی‌اجتماعی عراق و جهان اسلام ارائه کرد. شهید صدر در این سخنرانی‌ها به ابداع روش تفسیری مهمی با عنوان تفسیر موضوعی دست زده است.

علوم قرآنی

کتاب علوم قرآن مجموعه‌درس‌های علوم قرآن است که استاد شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر در سال ١٣٨۴ق. برای تدریس در دانشکدۀ اصول‌الدین بغداد به رشته تحریر درآورده بود./998/

ارسال نظرات