۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۷۷۶۸۸
قالیباف:

آمریکایی ها در برابر عظمت ایران زانو زده‌اند

آمریکایی ها در برابر عظمت ایران زانو زده‌اند
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز می‌بینیم که عظمت انقلاب اسلامی آشکار شده و آمریکایی ها زانو زده‌اند، البته مشکلات هم وجود دارد که این مشکلات ناشی از عملکرد خودمان است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف ظهر امروز در همایش سراسری کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نیروی امنیت‌آفرین و اعتمادساز است، اظهار داشت: امروز ناجا با همان روحیه دوران دفاع مقدس مشغول خدمت به مردم است و همان باورها در بین کارکنان  جاری است.

وی افزود: امروز می‌بینیم که عظمت انقلاب اسلامی آشکار شده و آمریکایی ها زانو زده‌اند، البته مشکلات هم وجود دارد که این مشکلات ناشی از عملکرد خودمان است، نه اندیشه‌ها و مبانی انقلاب.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان مشکل اقتصاد، فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی را حل کرد، گفت: البته مجاهدت و تلاش برای حل مشکلات سخت است، ولی امکانپذیر است.

قالیباف تصریح کرد: به عنوان یک فرد مطلع، معتقدم که اگر همه دست به دست هم دهیم و با همین روحیه مجاهدت تلاش کنیم و همان باورهای انقلاب و اندیشه های بلند امام (ره) و فرامین و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب را دنبال کنیم و خدمتگذاران صادقی برای مردم باشیم، وعده خدا این خواهد بود که پیروز می شویم و این وعده را خداوند تضمین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس و زمانی که به نیروی انتظامی آمدم، همین روحیه مجاهدت را در ناجا دیدم، با اینکه از ابتدا چندان مطمئن نبودم؛ اما این روحیه و ظرفیت معنوی در ناجا بود و فرصت بروز و ظهور یافت.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اداره اقتصاد کشور هم نیاز به همین روحیه دارد، اظهار داشت: می‌توان در یک برنامه 5 سال اقتصاد کشور را به ثبات رساند، به شرطی که این باور در ما باشد و به مردم و جوانان متخصص‌مان ایمان داشته باشیم.

قالیباف تصریح کرد: وقتی دچار مشکل می‌شویم که فکر کنیم باورها و آرمان‌های ما مشکل داشته؛ مشکل اصلی در مدیریت ماست. اگر بایستیم، موفقیت در یک قدمی ماست./998/

ارسال نظرات