۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۷۷۷۰۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

تحقق شعار سال ۱۴۰۰ در اولویت برنامه‌های اوقاف اصفهان قرار دارد

تحقق شعار سال ۱۴۰۰ در اولویت برنامه‌های اوقاف اصفهان قرار دارد
اصفهان ـ حجت الاسلام بلک گفت: تحقق شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی» در سال جاری در اولویت برنامه‌های اوقاف و امور خیریه استان اصفهان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، در نخستین جلسه ستادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی» اظهار داشت: ما نیز در استان اصفهان و در اوقاف امکان تحقق این شعار را داریم.

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های بهره وری و اقتصادی در موقوفات استان اصفهان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: در این زمینه ما در صدد دریافت مجوز فعالیتهای اقتصادی هستیم، در زمینه احیای زمین‌های موقوفه و مراکز موقوفه نیز ورود کرده ایم که می‌تواند منجر به رشد اقتصادی در این نهاد شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا شاهد رکود بودیم، ابراز داشت: در این زمینه در سال جاری باید تدابیری اندیشیده شود که دچار مشکلات وچالش‌های سال گذشته نباشیم.

وی با بیان اینکه افزایش درآمد ادارات اوقاف برای توسعه طرح های اقتصادی  و اشتغال زایی باید در دستور کار نیروهای ستادی و شهرستانی قرار گیرد، افزود: رئیس سازمان اوقاف نیز در جلسات نوروزی به این امر تاکید ویژه داشت./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات