۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۷۷۷۵۳
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت پرهیز از دوصدایی و دودستگی در برابر جبهه نفاق

ضرورت پرهیز از دوصدایی و دودستگی در برابر جبهه نفاق
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت پرهیز از دوصدایی و دودستگی در برابر جبهه نفاق تأکید کرد و گفت: همه باید در کشور یک صدا و یک نگاه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر چهارشنبه در یادواره 432 شهید نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی طوسی که در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، حفظ سرمایه ها و دستاوردهای شهدا را در گرو شناساندن آنان به نسل های بعد و همچنین وحدت حول محور حق یعنی ولایت دانست.

وی با تأکید بر این که سیره عملی شهدا باید بیش از پیش در جامعه نشر و گسترش پیدا کند، افزود: باید فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی همواره زنده و پویا باقی بماند.

امام جمعه ساری با بیان این که معرفی شهدا و جانفشانی های این شخصیت های مهم به نسل جوان امری ضروری است، ادامه داد: ویژگی‌ها و سیره شهدا باید در قالب مستند، فیلم و آثار ماندگار در جامعه تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که راه مقابله با توطئه های دشمنان، نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: اگر این فرهنگ ناب و اصیل در جامعه ما کمرنگ شود، دشمن به اهداف شوم خود در کشورمان دست خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور زنده و پویا است، دشمن هیچ گاه به اهداف خود دست نخواهد یافت، ادامه داد: سیره عملی شهدا، راه عبور از مشکلات و بحران ها در همه عرصه ها است.

وی در ادامه سخنان خود شهید طوسی را افتخاری ملی معرفی کرد و با بیان این که بازشناساندن ویژگی‌های شهیدان وظیفه ما است، گفت: دغدغه نماز اول وقت، احترام به والدین از ویژگی‌های شهید طوسی بوده و این نشان می‌دهد شهید همانند یک مکتب و آیه‌های قرآن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که متأسفانه برخی مدیران لایق ولی یک سری هم نالایق، حرام خوار، اختلاس‌گر، اهل رانت و فساد آبروی ملت و مملکت را بردند، ادامه داد: شورای به اصطلاح اسلامی بعضی از شهرها در همین استان و برخی از نمایندگان مجلس و رؤسای جمهور آبروی مملکت را بردند از این رو در انتخابات مسؤولیت ما سنگین است و پیام شهدا، حضور پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، وحدت حول محور حق و ولایت از ویژگی‌های شهیدان بوده است، تصریح کرد: امروز کشورمان برای عبور از مشکلات بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام نیازمند است.

وی با تأکید براین که در مقابل منافقان نباید دوصدایی و دودستگی داشته باشیم، افزود: همه باید یک صدا و یک نگاه داشته باشیم زیرا چندصدایی ها به شدت آسیب زا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، از چند صدایی در برخورد با ابتذال های فرهنگی در کشور انتقاد کرد و گفت: باید در زمینه برخورد با ابتذال های فرهنگی در کشور وحدت رویه وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش پایانی سخنان خود به مسأله برجام اشاره کرد و با بیان این که طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری همه تحریم ها باید از سوی آمریکا لغو شود و پس از راستی آزمایی ایران نیز به تعهدات خود بازخواهد گشت، ادامه داد: اما متأسفانه دیده می شود چندگونه این سخنان مقام معظم رهبری را تفسیر و تبصره زده اند در حالی که همه باید یک دست و یک صدا باشیم./950/

ارسال نظرات