۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۷۷۸۰۲

در سایه اقدامات خصمانه صهیونیستها؛ کرونا در غزه به ۷۳ هزار و ۴۵۹ نفر رسید

در سایه اقدامات خصمانه صهیونیستها؛ کرونا در غزه به ۷۳ هزار و ۴۵۹ نفر رسید
شمار مبتلایان به کرونا در نوار غزه در سایه تداوم محاصره ظالمانه این منطقه توسط رژیم صهیونیستی بار دیگر افزایش پیدا کرد و به ۷۳ هزار و ۴۵۹ نفر رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شمار مبتلایان به کرونا در نوار غزه بار دیگر افزایش پیدا کرده است. این درحالی است که رژیم صهیونیستی همچنان به محاصره غزه ادامه می‌دهد و قصد ندارد آن را لغو کند.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۹۱۶ فلسطینی دیگر نیز در نوارغزه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۶ نفر هم در این منطقه بر اثر ابتلاء به کووید ۱۹ جان باختند. بدین ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در غزه به ۷۳ هزار و ۴۵۹ نفر رسیده است. تاکنون ۶۴۲ نفر نیز بر اثر ابتلاء به کرونا در غزه جان باخته‌اند.

پیش از این، گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره ممانعت از ورود واکسن کرونا به نوارغزه هشدار دادند. این گروهها در بیانیه‌ای تاکید کردند که جهانیان به ویژه سازمان جهانی بهداشت باید برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی دست به تحرکاتی فوری زده و این رژیم را وادار کنند اجازه ورود واکسن کرونا به نوارغزه را بدهد.

گروه‌های مقاومت در ادامه همچنین بر ضرورت تحقق وحدت ملی بر پایه حفظ اصول ملی و توافق بر سر یک راهبرد یکپارچه ملی جهت مقابله با چالش‌ها و تهدیدات پیشِ روی مسأله فلسطین تاکید کردند./۹۸۸/

منبع: فلسطین الیوم

ارسال نظرات