۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۷۷۸۴۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول:

تشکیل دولتی جوان و انقلابی سبب خروج از خمودگی پست‌های اداری می‌شود

تشکیل دولتی جوان و انقلابی سبب خروج از خمودگی پست‌های اداری می‌شود
حجت الاسلام خاکی گفت: امیدواریم که با تدبیر مردم شاهد روی کارآمدن نیرو‌های جوان و انقلابی باشیم تا از خمودگی و فرسایش در پست‌های اداری و وزارتخانه‌ها جلوگیری شود.  
حجت الاسلام احسان خاکی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به عملکردناموفق دولت در جهت عمل به وعده‌های خود بیان داشت: متاسفانه دولت در رابطه با وعده‌هایش در زمینه ارتباط با کشور‌های اروپایی موفق عمل نکرد و همین عامل سبب تغییر نگاه مردم به عرصه بین الملل شد از این رو امیدواریم که مردم با بصیرت کامل در انتخابات پیش رو حاضر شوند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با بیان اینکه برجام تنها موجب بدتر شدن شرایط سیاسی کشور شد عنوان داشت: دولت کنونی به دفعات کشور را پای میز مذاکره برجام کشاند، در واقع برجام نه تنها سبب بهبود وضعیت معیشت مردم نشد بلکه کشور از نظر سیاسی در شرایط بدتری قرار گرفت.

معاون تهذیب حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول به رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای گذر کشور از تنگنا‌های گذشته اشاره داشت و گفت: جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری توانست جایگاه خود را در منطقه  حفظ کند به گونه‌ای که امروز درعرصه‌های مختلف جهانی حرفی برای گفتن داریم.

حجت الاسلام خاکی با تأکید بر لزوم تشکیل دولتی جوان و انقلابی برای خروج از خمودگی پست‌های اداری تصریح کرد: امیدواریم که با تدبیر مردم شاهد روی کارآمدن نیرو‌های جوان و انقلابی باشیم تا از خمودگی و فرسایش در پست‌های اداری و وزارتخانه‌ها جلوگیری شود.  

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه فردی انقلابی خواند و اظهار داشت: کشور به دولتی جوان، انقلابی و تابع امر مقام معظم رهبری نیاز دارد؛ نمونه حضور این جوانان را زیر سایه افراد با برکتی مانند حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم، امیدواریم این بار نیز شور حضور مردم به پیشرفت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی و بین المللی کمک کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با اشاره به شاخصه‌های نامزد انتخاباتی ابزار داشت: توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور، گوش به فرمان مقام معظم رهبری، جوان، انقلابی و برگرفته از مردم از شاخصه‌های مهم نامزد انتخاباتی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول  در خصوص حربه‌های دشمن برای دلسرد کردن مردم برای شرکت در انتخابات از قبیل انتخابات مهندسی شده و اتهام زنی به برگزاری انتخابات بیان داشت: با توجه به درایت مقام معظم رهبری و سیستم  ساختاری انتخابات از این دروان نیز مانند فتنه ۸۸ به سلامت گذر خواهیم کرد؛ ملت جمهوری اسلامی می‌دانند که دشمن برای آن‌ها خیری نخواهد خواست.   

حجت الاسلام خاکی با تأکید بر لزوم نظارت دقیق نهاد‌های مرتبط به برگزاری انتخابات به نقش مؤثر رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما اشاره داشت و تصریح کرد: رسانه‌های کشور به ویژه صداو سیما با به تصویر کشیدن حضور دشمن در صحنه‌های انتخابات برای خارج کردن مردم از مسیر اصلی خود نقش مؤثری در بصیرت دهی و آگاه سازی مردم خواهد داشت. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات