۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۶۷۸۲۱۰
عضو هیات رییسه مجلس در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛

گزینه های ایران برای پاسخ به خرابکاری در نطنز

گزینه های ایران برای پاسخ به خرابکاری در نطنز
حجت الاسلام سلیمی مذاکرات وین را تله و دام بزرگی برای آسیب زدن به نظام اسلامی توصیف کرد و خواستار ترک میز مذاکره از سوی هیات ایرانی در این مذاکرات شد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی رسا، با اشاره به حادثه خرابکاری در سایت هسته ای نطنز گفت: تنها رژیم صهیونیستی در حادثه خرابکاری در نطنز نقش نداشته، بلکه آمریکا در روی دادن این اتفاق نقش داشته است.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به بدعهدی ها آمریکا در مذاکرات برجام گفت: هیچ زمانی آمریکایی ها در برجام صداقت نداشتند و امروز نیز در مذاکرات کنونی از عدم صداقت و راست گویی برخوردار هستند.

وی بر لزوم مقابله به مثل جمهوری اسلامی در حادثه خرابکاری در نطنز تأکید و اظهار کرد: باید هر چه سریع تر فرد خرابکاری که از کشور خارج کردند، به ایران بازگردانده شود و باید آمریکایی ها به قواعد و حقوق بین الملل پایبند باشند.

سایت اتمی نطنز

پاسخ خرابکاری در سایت نطنز سریع، محکم و  قاطع داده شود

وی با بیان اینکه باید پاسخ خرابکاری در سایت نطنز سریع، محکم و  قاطع داده شود، ابراز داشت: بخشی از این پاسخ قاطع از درون کشور صورت خواهد گرفت؛  از این رو باید طرح غنی سازی 60 درصد، توسعه سریع زیرساخت های نیروگاه های اتمی و استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته در کشور آغاز شود.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی مذاکرات وین را تله و دام بزرگی برای آسیب زدن به نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: باید هر چه سریع تر تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای ایران میز مذاکره را در وین ترک کند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یا علی یا عظیم
Iran, Islamic Republic of
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
ضربت متقابل باید حساب شده و با حوصله باشد.
0
0