۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۷۸۳۴۹
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی مطرح کرد؛

آمادگی ۱۸۰ نفر از گروه جهادی همدان برای کمک به کادر درمان

آمادگی ۱۸۰ نفر از گروه جهادی همدان برای کمک به کادر درمان
امام جمعه همدان از آمادگی ۱۸۰ نفر از گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمان خبر داد و گفت: با تجربه‌ای که به دست آمده می‌توان پروتکل‌های بهداشتی را به‌روزرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه حضور وزیر بهداشت در استان همدان با بیان اینکه بر خود وظیفه می‌دانم از عملکرد وزارت بهداشت در دوران مبارزه با بیماری کووید۱۹ قدردانی کنم اظهار کرد: در یک سال گذشته فداکاری‌های فراوانی از کادر درمان دیدیم و رهبر انقلاب این ایثارگری و تلاش را به مجاهدت فی سبیل الله تعبیر کردند.

وی بیان کرد: بر خود لازم می‌دانم برای این مجاهدت عظیم که باعث عصبانیت و کوری چشم دشمنان شد تقدیر و تشکر کنم چراکه ما امروز در دنیا سربلند هستیم که به خوبی توانستیم در برابر این ویروس بایستیم در حالی که شاید عده‌ای خلاف آن را تصور می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه تلفیق عقل و عرفان را در این شهر با وجود بوعلی و باباطاهر داریم گفت: امروز همراهی نیروهای مردمی و جهادی با ستاد مقابله با کرونا در استان همدان بارز و برجسته است، در حال حاضر ۱۸۰ نفر از طلاب اعلام آمادگی کردند که در این شرایط، برای هر کاری به یاری جهادگران کادر درمان بیایند و خوشبختانه تاکنون رضایتمندی از گروه‌های جهادی بالا بوده است.

وی فرماندهی میدان مقابله با ویروس کرونا را به وزارت بهداشت منصوب دانست و عنوان کرد: مردم انتظار داشتند با اعمال نظرات کارشناسی وزارت، شرایط امروز کنترل و محدودیت‌ها و پروتکل‌های مورد نظر این وزارت مانع از پیشروی ویروس در سراسر کشور می‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: به نظر می‌رسد در برخی مواقع، پروتکل‌های بهداشتی باید به‌روزرسانی شوند زیرا تجارب و آمارهای دقیق امروز می‌تواند در راستای تنظیم پروتکل‌های بهداشتی مورد مطالعه مجدد و بازنگری در شیوه‌نامه‌ها قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در میدان عمل هر چه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا دستور دهد لازم الاجراست گفت: در صورت صلاحدید می‌توان از ظرفیت طب سنتی مورد تأیید نیز برای پیشبرد امور بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان ابراز امیدواری کرد که در ماه رحمت و غفران الهی، همه شامل رحمت واسعه حضرت حق در این ماه مبارک شوند و با دعای همه مردم این ویروس منحوس از جامعه جهانی رخت بربندد.

ارسال نظرات