۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۷۸۳۵۳
بسته انتخاباتی رسا؛

استقبال رسانه سعودی از اظهارات فائزه هاشمی / سبقت احمدی نژاد از ضدانقلاب

استقبال رسانه سعودی از اظهارات فائزه هاشمی / سبقت احمدی نژاد از ضدانقلاب
در بسته خبری امروز اخباری شامل استقبال رسانه وابسته به آل سعود از اظهارات انتخاباتی فائزه هاشمی و برخی اظهارات چهره های شاخص را تقدیم خوانندگان محترم می کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، همین‌طور که به انتخابات ریاست جمهوری امسال نزدیک می شویم، تب و تاب اخبار انتخاباتی هر روز داغ و داغ تر می شود، تا جایی که حتی سایت ها، رسانه ها و مطبوعات خارج از کشور و ضد انقلاب اسلامی نیز این موضوع را از سوژه های اصلی خود قرار داده و رفتار کسانی که احتمال کاندیداتوری آنها می رود را زیر ذره بین قرار می دهند.

عجیب ترین مسأله در رسانه های معاند این است که همواره از مواضع اصلاح طلبان دفاع کرده و کاندیداهای جبهه انقلاب را تخریب می کنند.

در بسته خبری امروز اخباری شامل استقبال رسانه وابسته به آل سعود از اظهارات انتخاباتی فائزه هاشمی، افشاگری های عبدالرضا داوری درباره احمدی نژاد، انتظار اصلاح طلبان برای معجزه در انتخابات، اجماع آفرین بودن آیت الله رئیسی در انتخابات و برخی اظهارات انتخاباتی اصلاح طلبان را تقدیم خوانندگان محترم می کنیم.

استقبال رسانه وابسته به آل سعود از اظهارات انتخاباتی فائزه هاشمی

سایت «ایران اینترنشنال» - وابسته به آل سعود- در گزارشی با عنوان «فائزه هاشمی: دلیلی برای رای دادن در انتخابات وجود ندارد» نوشت: «فائزه هاشمی، فعال سیاسی در جلسه‌ای در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس به انتقاد از سیاست‌های حکومت جمهوری اسلامی پرداخت و گفت شرکت در انتخابات پیش رو به نتیجه‌ای منجر نمی‌شود و شرایط را تغییر نخواهد داد.  او همچنین اشاره کرد که تفاوت چندانی میان نامزدهای اصلاح‌طلب و اصولگرا از لحاظ تغییر وضعیت وجود ندارد. این فعال اصلاح‌طلب تاکید کرد در انتخابات شرکت نخواهد کرد و رای ندادن را به معنای «مشارکت نکردن در تصمیمات غلط» حکومت می‌داند و شرکت نکردن را به مثابه یک استراتژی می‌بیند».

استقبال رسانه سعودی از اظهارات فائره هاشمی / سبقت احمدی نژاد از ضدانقلاب

این سایت ضد انقلاب در ادامه نوشت: «در بخشی از این میزگرد آنلاین، هاشمی در پاسخ به سوالی درباره رسانه‌های فارسی‌زبان خارج کشور گفت که آن‌ها آموخته‌اند به صورت «حرفه‌ای» کار ‌کنند و او بسیاری از اخبار ایران را از طریق این رسانه‌ها دنبال می‌کند. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سیاست‌ خارجی جمهوری اسلامی از جمله درباره مقابله با اسرائیل را هم مورد انتقاد قرار داد».

سبقت احمدی نژاد از ضدانقلاب / داوری: او به دنبال افرادی است که با ولایت فقیه زاویه دارند

خبرگزاری فارس نوشت: فائزه هاشمی دختر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس دولت سازندگی، شب گذشته در یکی از شبکه‌های اجتماعی خبر داد که محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق از وی برای پذیرش معاون اولی‌ خود دعوت کرده است.

این اظهارات با تکذیب دفتر احمدی‌نژاد مواجه شد اما بررسی مواضع و عملکرد احمدی‌نژاد با توجه به آنچه برخی نزدیکان سابقش می‌گویند نشان از این دارد که وی مواضعی همراه با ضدانقلاب اتخاذ کرده و نگاه‌های او با اعتقادات براندازان تفاوت چندانی ندارد.

عبدالرضا داوری در این اظهارات به ماهیت فرقه‌گون جریان احمدی‌نژاد اشاره کرده و افشاگری‌های متعددی را علیه احمدی نژاد رقم زده است.

داوری که بازوی رسانه‌ای تیم احمدی‌نژاد بود، از ساحت قدسی ای که اطرافیان او برایش قائل هستند گفته و می‌گوید: «حتی انتقادها علیه احمدی‌نژاد را نمی‌خواندیم و راستش فکر می‌کردیم هر انتقادی که به سمت آقای احمدی‌نژاد روانه می‌شود، از یک کانون واحد صهیونیستی است و این منتقدین دشمنان امام زمان هستند و آقای احمدی‌نژاد هم نایب خاص امام زمان است».

داوری در بخشی از این افشاگری ها با اشاره به پیگیری اخبار ناملایمات اقتصادی توسط احمدی نژاد می‌گوید:  آشوب‌های اجتماعی. یکی از اخباری که ما با آقای احمدی‌نژاد به طور روزانه در اتاق ایشان مرور می‌کردیم، اخبار بورس بود. سقوط بورس که می‌توانست نارضایتی اجتماعی ایجاد کند و مردم را به کف خیابان بیاورد، یکی از اخبار مورد علاقۀ آقای احمدی‌نژاد بود. این‌ها مرتبا بدهی دولت به بانک‌ها را دنبال می‌کردند و فلاکت اقتصادی را نه فقط زمینه‌ساز آشوب‌های اجتماعی، بلکه وزنه‌ای می‌دیدند که می‌تواند این‌ها را در الاکلنگ قدرت بیاورد بالا.

این یاور پیشین رئیس جمهور سابق بر روی برخی تحلیل‌ها پیرامون تلاش احمدی نژاد برای نزدیکی به اصلاح‌طلبان صحه گذاشته و می‌گوید: «احمدی‌نژاد سعی کرد با نیروهایی که با اصل ولایت فقیه تضاد یا زاویه دارند، ارتباط برقرار کند. من خودم در چند مورد از طرف آقای احمدی‌نژاد با عده‌ای از نیروهای سیاسی صحبت کردم. مثلا با آقای تاج‌زاده یا اعضای جبهۀ ملی و اعضای نهضت آزادی. من تلاش کردم نظر این افراد را نسبت به رویکرد آقای احمدی‌نژاد جلب کنم. هر چند که موفق نشدم».

بررسی اظهارات احمدی‌نژاد در جمع‌های عمومی نیز با برخی از افشاگری‌های داوری تطابق دارد. برای مثال داوری در جایی می‌گوید احمدی‌نژاد بر این باور است که به زودی نظام جمهوری اسلامی فروخواهد پاشید و شاهد هستیم که اخیرا او در جمع گروهی از مردم کرمان گفت: این اشتباه بزرگی است که فکر کرده‌اید که می‌توانید ملّت ایران را در این سطح نگه دارید. این فنر به زودی درخواهد رفت.

وی در ادامه می‌گوید: «من هم به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم».

به نظر می رسد آنچه که احمدی‌نژاد در پی آن است، به نوعی حاشیه‌سازی و هزینه تراشی است و اینکه وی افشای برخی حرف‌های مگو را (که اساسا واقعی بودن آن جای سوال است) را به آستانه انتخابات معطوف می‌کند،‌ نشانه این است که او به دلیل مواضع و عملکردش از ردصلاحیت خود اطمینان یافته و قصد دارد با چنین حاشیه‌سازی‌هایی که شانه به شانه ضدانقلاب پیش می‌رود، خود را در راس اخبار نگه دارد.

وقتی احمدی نژاد با فائزه هاشمی به نقطه مشترک می رسد

سایت خبری انتخاب در گزارشی نوشت: «فائزه هاشمی با حضور در اتاق مصطفی فقیهی در کلاب هاوس گفت: احمدی نژاد به من پیشنهاد معاون اولی برای انتخابات ۱۴۰۰ داد. من قبول نکردم، چون سال ۸۸ را نمی‌توانم فراموش کنم.»

این سایت اصلاح طلب در ادامه به نقل از فائزه هاشمی نوشت: «به نظرم آقای خاتمی رهبر نامناسبی برای جریان اصلاح طلب نیستند اما در صورت نیاز می توانند تغییر کنند...مشکلم رد صلاحیت شورای نگهبان نیست، مشکلم عملکرد اصلاح طلبان است که رای نمیدهم چون انتهای عمل ما میشود آقای روحانی».

استقبال رسانه سعودی از اظهارات فائره هاشمی / سبقت احمدی نژاد از ضدانقلاب

سایت خبری انتخاب همچنین در مطلب دیگری نوشت: «دفتر محموداحمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای ادعای مطرح شده از طرف فائزه هاشمی رفسنجانی را قویا تکذیب کرد...دفتر احمدی نژاد در این اطلاعیه اعلام کرد: مطالب منتشرشده در رسانه ها منسوب به سرکار خانم فائزه هاشمی با ادعای پیشنهاد ائتلاف یا معاون اولی از سوی دکتر احمدی نژاد به ایشان، قویا و به طور کامل تکذیب می گردد».

همچنین خبرگزاری فارس در گزارشی به نقل از یکی از نزدیکان احمدی نژاد نوشت: «احمدی‌نژاد سعی کرد با نیروهایی که با اصل ولایت فقیه  تضاد یا زاویه دارند، ارتباط برقرار کند. من خودم در چند مورد از طرف آقای احمدی‌نژاد با عده‌ای از نیروهای سیاسی صحبت کردم».

چهره اصلاح طلب: باید منتظر یک معجزه باشیم

عضو حزب اعتماد ملی عنوان کرد: ورود چهره جوانی مثل سید حسن خمینی می توانست امید بخش باشد بعد از این باید در انتظار یک معجزه باشیم.«اسماعیل گرامی مقدم»، عضو حزب اعتماد ملی و فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با برنا، در رابطه با عدم حضور سید حسن خمینی در انتخابات و وضعیت اصلاح طلبان پس از غیاب او عنوان کرد: آیت الله سید حسن خمینی سرمایه بزرگی برای کشور، نظام، مردم و اصلاح طلبان است و تاکید مقام معظم رهبری بر عدم حضور او هم نشان از تاثیر او است.او افزود: اگر سید حسن خمینی تمایلی به شرکت ندارد و یا اگر به گفته خودش رهبری صلاح ندانسته تا ایشان به انتخابات بیاید بر عرصه انتخابات تاثیر می گذارد. این مسئله به معنی نامزد نداشتن اصلاح طلبان نیست و یا اینکه اصلاح طلبان حالتی انفعالی خواهند داشت و انتخابات را رها می کنند.گرامی مقدم خاطرنشان کرد: ما عقیده داریم هر اتفاقی که می افتد باید در صندوق رای بیفتد. به همین دلیل نامزدهای دیگر اصلاح طلب می توانند وارد انتخابات شوند و رقابت داشته باشند. در این راستا منتظر می مانیم تا چهره ای شناخته شده تر از اصلاحات وارد انتخابات شود و مردم برای رفع مشکلات به او اعتماد کنند. اما یقینا با ورود چهره ای مثل حسن خمینی به انتخابات، آوردن مردم به صحنه آسانتر بود.

توصیه امیری‌فر به رئیسی و قالیباف

فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید به چهره های جدید راه داد، مردم به چهره جدید بیشتر اقبال می کنند چون معتقدند چهره های تجربه شده امتحان خودشان را پس داده اند. توصیه می کنم آقایان قالیباف و رئیسی در مسئولیت های خودشان ادامه دهند و چهره ای دیگر بیاید و مسئولیت ریاست جمهوری را به عهده بگیرد.

سخنگوی جبهه پایداری: سعید جلیلی می‌تواند از گزینه‌های جریان انقلاب باشد

سخنگوی جبهه پایداری درباره گزینه این جبهه برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: آقای سعید جلیلی از نیروهای ارزشی، پاک و وفادار به انقلاب اسلامی است و می‌تواند یکی از گزینه‌های جریان انقلاب برای انتخابات ۱۴۰۰ باشد.مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به برخی اظهارنظرها درباره مطالب منتشر شده از این جبهه درباره آقای سعید جلیلی گفت: نگاه ما به آقای جلیلی نگاه ارزشی و اعتقادی است و ایشان از نیروهای پاک و وفادار به انقلاب اسلامی است و می‌تواند یکی از گزینه‌های جریان انقلاب برای انتخابات ۱۴۰۰ باشد.وی افزود: ما فعلا گزینه‌ها را قطعی بررسی نکرده‌ایم و نتایح بررسی‌ها را اعلام خواهیم کرد اما فعلا هیچ‌ کسی گزینه قطعی ما نیست.متقی‌فر هم‌چنین گفت: مواضع سخنگو تنها موضع رسمی جبهه پایداری تلقی می‌شود.

واکنش کنعانی مقدم به اظهارات اخیر نماینده ولی فقیه در سپاه

فعال سیاسی اصولگرا گفت: در صورتی که اختلاف‌نظری میان برخی فرماندهان سپاه در این رابطه وجود دارد، باید ابتدا به جمع‌بندی برسند و موضع مشترک خود را اعلام کنند تا احیانا سوءاستفاده‌ای صورت نگیرد.

روزنامه اعتماد نوشت: حسین کنعانی‌مقدم، چهره سیاسی اصولگرا که سال ۶۲ پس از طی مراحل قانونی استعفا و منفک شدن از سپاه پاسداران جهت ورود به عرصه انتخابات، برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلام کاندیداتوری کرده، درباره سازوکار درون‌سازمانی سپاه برای ورود اعضای این نهاد نظامی به عرصه سیاست و انتخابات گفت: «آنچه مسلم است کسانی که جزو امرای ارتش و سپاه هستند، باید مراحل را طی کنند و آن‌گاه وارد بحث کاندیداتوری شوند.»

او ضمن تایید اینکه این دست مسائل در سپاه معمولا زیرنظر نمایندگی، ولی فقیه دنبال می‌شود، می‌گوید: «کسی که می‌خواهد وارد عرصه انتخابات شود، قطعا مورد حمایت احزاب و جریان‌های سیاسی قرار می‌گیرد و نمی‌تواند بگوید که گرایش جناحی ندارم یا کار سیاسی انجام نمی‌دهم.»

این چهره سیاسی دارای پیشینه نظامی بر لزوم شفاف‌سازی در این رابطه تاکید کرده و با بیان اینکه باید به نحوی عمل شود که «خدایی ناکرده حقی از سردار محمد ضایع نشود»، معتقد است که باید موضع اخیر نماینده، ولی فقیه در سپاه که معاونت سیاسی را دارای وجاهت قانونی در این رابطه معرفی کرد، مورد توجه قرار گیرد و بر این پایه عمل شود.

کنعانی‌مقدم می‌گوید: «درصورتی که اختلاف‌نظری میان برخی فرماندهان سپاه در این رابطه وجود دارد، باید ابتدا به جمع‌بندی برسند و موضع مشترک خود را اعلام کنند تا احیانا سوءاستفاده‌ای صورت نگیرد».

حتی اصلاح طلبان هم از رئیسی حمایت خواهند کرد

«لطف‌الله فروزنده» عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «هدف برخی با راه انداختن مسائلی مثل مرغ و تخم مرغ ناامید کردن مردم است. هر کس قدرت داشته باشد می تواند خدمت کند. هنوز نامزد اصلی جبهه اصولگرایان مشخص نشده  اما مردم اقبال زیادی به آیت الله رئیسی دارند و اگر او حضور پیدا کند محور و عامل وحدت برای کل نیروهای انقلابی است. اختلاف ها و جناح بندی ها با ورود وی از بین خواهد رفت و حتی اصلاح طلبان از رئیسی حمایت خواهند کرد».

استقبال رسانه سعودی از اظهارات فائره هاشمی / سبقت احمدی نژاد از ضدانقلاب

فروزنده در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «رئیس جمهور فرد دوم کشور است و اختیاراتی که بر عهده دارد در اختیار هیچ یک از سران قوا نیست. اگر رئیس جمهور اختیار نداشت که این حجم از مشکلات و گرانی ها را در کشور شاهد نبودیم. دولت می توانست مانع به وجود آمدن تورم فعلی شود، ولی متاسفانه به بهانه هایی مثل اختیار نداشتن متوسل می شود».

جلیلی: دولت منتخب باید از روز نخست، اقدامات اصلاحی خود را آغاز کند/ با نیروهای جبهه انقلاب تقابل نکنید

سعید جلیلی عضو شورای‌عالی امنیت ملّی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که بعضا خیلی سخاوتمندانه با آن برخورد می‌شود، مسئله زمان است، گفت: برخی کارها بسیار با کندی پیش می‌رود و این به ضرر کشور است. دولت منتخب باید از روز شروع مسئولیت، بسیاری از اقدامات اصلاحی خود را شروع کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر دوری از تقابل‌های درون گفتمان انقلاب گفت: هرچه جبهه انقلاب را با توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های آن گسترده کنید، مطلوب است. چون در یک هماوردی قرار داریم که القاء می‌شود فکر انقلابی جواب نمی‌دهد.

جلیلی تصریح کرد: اینجا اگر دیدیم نکته و بحثی را غفلت کرده‌ایم و فردی دیگری به آن پرداخته است، باید از آن حمایت کنیم و هرکس مباحث خوبی را در پاسخ به مسائل کشور مطرح می‌کند، باید به او کمک کنید و مطالب او را بازنشر کنید؛ نه تنها با نیروهای جبهه انقلاب تقابل نکنید بلکه از اقدامات و مواضع خوب آنها استقبال و حمایت کنید.

عضو هیات رئیسه مجلس: فقط رئیسی می‌تواند کشور را نجات دهد

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: آقای رئیسی در انتخابات قبل حدود ۱۶ میلیون رای آورد و در حال حاضر هم براساس تخمین‌ها، این رأی دو برابر شده است و نظرسنجی‌ها چنین چیزی را نشان می‌دهد. با اطمینان می‌گوید تشکیل دولت به ریاست آیت الله رییسی می‌تواند کشور را از وضعیت فعلی خارج کرده و اداره قوه مجریه به ریل اصلی برگرداند. می‌گوید اعتماد مردم به رییسی در بالاترین حد ممکن است و وی طبق نظرسنجی‌ها در صدر قرار دارد. این‌ها اظهارات احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و دبیر هیات رئیسه مجلس است. او معتقد است دولت روحانی با نوع نگاهش به مسائل، کشور را زمین‌گیر کرده و برای این ادعایش هم شواهد مثال متعددی را با عدد و رقم ارائه می‌دهد. در طرف مقابل، با اقدامات رئیس جدید قوه قضائیه، برای همه معلوم شده است که پشت پرده تخریب‌های چهل سال قبل علیه او چه بوده است.

امام: مناظره‌ای بین فقهای شورای نگهبان و سید حسن خمینی برگزار شود

حواد امام، دبیرکل مجمع ایثارگران در توییترش نوشت: اگر واقعا دانستن را حق مردم می‌دانیم برای آگاهی جامعه درخصوص صلاحیت علمی (فقهی) سیدحسن خمینی پیشنهاد می‌گردد، مناظره‌ای با حضور فقهای شورای نگهبان و ایشان برگزار تا مردم نسبت به اقدامات شورای نگهبان بهتر داوری نمایند.

عضو حزب اعتماد ملی: باید منتظر یک معجزه باشیم

اسماعیل گرامی مقدم عضو حزب اعتماد ملیدر رابطه با عدم حضور حسن خمینی در انتخابات و وضعیت اصلاح‌طلبان پس از غیاب او عنوان کرد: حسن خمینی سرمایه بزرگی برای کشور، نظام، مردم و اصلاح‌طلبان است و تأکید مقام معظم رهبری بر عدم حضور او هم نشان از تأثیر او است.

وی افزود: اگر حسن خمینی تمایلی به شرکت ندارد و یا اگر به گفته خودش رهبری صلاح ندانسته تا ایشان به انتخابات بیاید بر عرصه انتخابات تأثیر می‌گذارد. این مسئله به معنی نامزد نداشتن اصلاح‌طلبان نیست و یا اینکه اصلاح‌طلبان حالتی انفعالی خواهند داشت و انتخابات را رها می‌کنند.

گرامی مقدم خاطرنشان کرد: ما عقیده داریم هر اتفاقی که می‌افتد باید در صندوق رأی بیفتد. به همین دلیل نامزدهای دیگر اصلاح‌طلب می‌توانند وارد انتخابات شوند و رقابت داشته باشند. در این راستا منتظر می‌مانیم تا چهره‌ای شناخته‌شده‌تر از اصلاحات وارد انتخابات شود و مردم برای رفع مشکلات به او اعتماد کنند. اما یقیناً با ورود چهره‌ای مثل حسن خمینی به انتخابات، آوردن مردم به صحنه آسان‌تر بود.

 ین چهره اصلاح‌طلب یادآور شد: ورود چهره جوانی مثل سید حسن خمینی می‌توانست امیدبخش باشد بعدازاین باید در انتظار یک معجزه باشیم.

عطریان‌فر سه نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات را معرفی کرد / عملکرد ظریف با ظرفیت‌های اصلاح‌طلبی سازگاری تام‌وتمام دارد

عطریان‌فر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خبر داد که ظریف، جهانگیری، پزشکیان سه نامزدی هستند که اجماع نخبگانی روی این افراد بعید نیست.

وی درباره وضعیت وزیر خارجه گفت: اصلاح‌طلبی مهری بر پیشانی افراد نیست. عملکرد آن‌ها را که نگاه می‌کنیم با ظرفیت‌های اصلاح‌طلبی سازگاری تام‌وتمام دارد.

استقبال رسانه سعودی از اظهارات فائره هاشمی / سبقت احمدی نژاد از ضدانقلاب

فعالیت انتخاباتی عارف کلید خورد

خباز عضو شورای مرکزی حزب اعتماد درباره شنیده‌های رسمی و غیررسمی درباره کاندیداتوری محمدرضا عارف در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: از شعار انتخاباتی عارف خبر ندارم؛ اما از آمادگی او برای کاندیداتوری و آغاز فعالیت‌های انتخاباتی‌شان اطلاع دارم.

وی خاطرنشان کرد: عارف در سال ۹۲ نامزد انتخابات شد اما برای اینکه آرا متفرق نشود، به پیشنهاد محمد خاتمی از عرصه انتخابات کناره‌گیری کرد. البته آنچه اتفاق افتاد ازنظر ما اتفاق خوبی بود؛ بنابراین این دوره هم حضور خواهد داشت. البته ازآنجاکه عارف به عملکرد قانونی مقید است تا پیش از ثبت‌نام رسمی چیزی اعلان نخواهد کرد، اما سخنرانی‌ها و اعلام مواضع وی نشان می‌دهد در انتخابات ۱۴۰۰ هم کاندیدا خواهد شد.

نماینده اصلاح طلب مجلس از شعار انتخاباتی خود رونمایی کرد

روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: «۶۶ روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی است. تکلیف صف طویل کاندیداهای احتمالی یک به یک مشخص می‌شود. برخی که در شش و بش آمدن یا نیامدن بودند، بالاخره رسما اعلام حضور کرده‌اند و برخی هم که از کاندیداهای رسمی بودند، رسما از عدم حضورشان در انتخابات پیش‌رو گفته‌اند. مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح‌طلب تبریز در ۴ دوره هشتم، نهم، دهم و یازدهم که سابقه نایب‌رییسی مجلس دهم را نیز در کارنامه دارد، از آن گزینه‌هایی است که رسما اعلام کاندیداتوری کرده است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «او که پزشکی سیاستمدار است و سبد رای‌دهندگانش برای مجلس را عمدتا ترک‌زبانان تشکیل می‌دهند، این روزها در خلال مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها یا جلسات پرسش و پاسخ از نگاهش به دولت‌داری می‌گوید. پزشکیان اخیرا در برنامه‌ای که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با عنوان «تحول در حکمرانی، عدالت و کارآمدی» برگزار کرد، در مورد نگاه اقتصادی‌اش، در مورد دیپلماسی، یارانه‌ها و حتی حوادث و اعتراضات آبان‌ماه ۹۸ اظهارنظر کرده و به نوعی از شعار  انتخاباتی‌اش  رونمایی کرده است»./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
قابل توجه آقایونی که بخاطر منافع شخصی و گروهی پای آیت ا...رئیسی رو برای انتخابات ۱۴۰۰وسط می کشن. سخنگوی دستگاه قضا گفته در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰٪ از سند تحول قضایی اجرایی خواهد شد یعنی برای تکمیل سند تحول دستگاه قضایی نیاز مبرم و ضروری به حضور آیت ا...رئیسی در قوه قضاییه در طول ۳ سال آینده تا پایان ماموریت ایشان مطابق برنامه تقدیمی به محضر مقام معظم رهبری در دستگاه قضایی وجود دارد.
3
0
جواد
Iran, Islamic Republic of
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
نیاز به گفتن خانم هاشمی نیست ما در انتخابات شرکت نمیکنیم آدم عاقل بیش از یه دفعه از سوراخ گزیده نمیشود
1
2
همدل
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
عدم شرکت در انتخابات به ایران و مردم لطمه می زنه.
چه تصمیم غلطی
یا رب ارحم
Iran, Islamic Republic of
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
پیشنهاد: رصدها را مختصر و دسته بندی شده بر اساس رئوس جریانات فعال و مدعی در انتخابات انجام دهید.
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
دارودسته احمدی نژاد، رحیم مشایی زندان & رحیمی زندان$ بقایی بستری در بیمارستان روانی$ جوانفکرزندان و......... !!! احمدی نژاد حالش اصلا خوب نیست دعابفرمائید
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
احمدی نژاد هیچ موقع دنبال منافع مردم ایران نبوده و نیست و هدفش تنها نجات همدستانش از دست قانون بوده و هست. همدستانش که عمل بزهکارانه و دزدی انجام داده اند و بایستی متحمل مکافات عمل خود گردند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
بابا اینقدر به این بشر اهمیت ندید طرفدارای متوهمش هم بدونن تایید صلاحیت نمیشه
0
0