۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۷۸۳۵۶

نخستین نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه خوزستان برگزار شد

نخستین نشست قرارگاه  فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه خوزستان برگزار شد
خوزستان - نخستین نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده، ولی فقیه در سال ۱۴۰۰ با حضور کمیته‌های گوناگون فرهنگی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اولین نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان در آغازین روز ماه مبارک رمضان باحضور جمع کثیری از مسئولان استانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ارائه گزارش کمیته‌های گوناگون قرارگاه فرهنگی بیان کرد: ساز و کارهای کمیته‌های این قرارگاه باحضور مسئولان مربوطه بیان می‌شود.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که محرومیت‌زدایی در کل کشور مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: پرداختن به مطالبات مردم عزیز به ویژه اقشار ضعیف جامعه اولویت اول در استان خوزستان است.

 امام جمعه اهواز در خصوص اهمیت پیوست های فرهنگی در کنار محرومیت زدایی و پیگیری مطالبات مردم گفت: در کنار هر کار اجرایی در استان پیوست فرهنگی قرار داده شد که در این نشست کمیته‌های مختلف گزارش خود را ارائه کردند.

 امام جمعه اهواز با اشاره به پیگیری مسائل فرهنگی به سهم خود، عنوان کرد: فرهنگ زیربنا و اساس است و برنامه‌ریزی‌های جامع انجام شده را پیگیری خواهم کرد تا به قله مطلوب در انقلاب اسلامی راه پیدا کنیم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام میرعلایی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان به ارائه گزارشی از اقدامات سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ قرارگاه و برنامه‌های سال جاری توسط کمیته‌های مختلف این قرارگاه پرداخت.

 سپس مسؤولان کمیته‌های مختلف از جمله "کمیته سلامت،امور قرآنی، امور حوزوی،مرکز رسیدگی به امور مساجد، امر به معروف و نهی از منکر، کمیته فرق ضاله" به تشریح فعالیت‌ها و رویکرد سال جاری پرداختند.

در ادامه آیت‌الله موسوی‌جزایری رئیس حوزه‌های علمیه استان و نماینده خبرگان رهبری و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان به ایراد سخن پرداختند و بر همراهی با این کمیته‌ها و ضرورت استمرار فعالیت آن‌ها تاکید شد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات