۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۷۸۳۶۳
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان:

طرح تبلیغی انصار الحجه سبب تقویت معنویت در جامعه خواهد شد

طرح تبلیغی انصار الحجه سبب تقویت معنویت در جامعه خواهد شد
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده گفت: هدف از اجرای طرح تبلیغی انصارالحجه تقویت معنویت و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان در حاشیه نشست طرح تبلیغی انصار الحجه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به ثمرات این طرح در جامعه بیان داشت: تعداد طلاب شرکت کننده در طرح انصارالحجه (عج) به ۴۰ نفر می‌رسد؛ امیدواریم که پس از آغاز این طرح و مشاهده اثرات آن  شاهد حضور طلاب و داوطلبان بیشتری باشیم.

مدیر کل داره تبلیغات اسلامی خوزستان هدف از اجرای این طرح را تقویت معنویت و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در جامعه خواند و عنوان داشت: برنامه ما این است که بتوانیم در حاشیه شهر اهواز از طلاب و روحانیون بیشتری استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده با اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان و تأثیر آن در زندگی مردم تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا در استان و تغییر سبک زندگی، توجه مردم نسبت به معنویات در جایگاه مطلوب خود قرار ندارد؛ به طور حتم کار‌هایی از این قبیل می‌تواند سبب تقویت بعد معنوی جامعه شود.

وی در ادامه افزود: تقویت بعد معنوی سبب آرامش و بهبود زندگی انسان خواهد شد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان طرح انصار الحجه (عج) را مصداق کار پیامبر اکرم (ص) دانست و اظهار داشت: امام علی (ع) در رابطه با پیامبر (ص) می‌فرماید "طبیب دوار بطبه" یعنی ایشان را به پزشکی در جستجوی بیمار تشبیه کردند؛ پیامبر اکرم با حرکت در میان مردم به تبلیغ دین می‌پرداخت و این طرح نیز مصداق تمسک جویی به سنت پیامبر است.

حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده با اشاره به مناطق تحت پوشش این طرح در اهواز ابراز داشت: هیچ منطقه‌ای در اهواز از پوشش این طرح خارج نیست، اما به دلیل کمبود تعداد نفرات شرکت کننده در این طرح حضورشان در همه مناطق به صورت روزانه نیست.

وی با بیان اینکه این طرح تنها مختص به طلاب و روحانیون نیست گفت: انصار الحجه طرح مردمی است، بنده از همه مردم خوزستان دعوت می‌کنم که ساعتی پیش از افطار با ماشین‌های خود در کوچه‌ها و محله‌ها حرکت کنند، به طور حتم طنین انداز شدن صدای مناجات و دعا در کوچه‌ها اثر معنوی خود را برجای خواهد گذاشت. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات