۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۷۸۳۹۵

برگزاری دوره علمی ـ آموزشی «تربیت مربی خانواده»

برگزاری دوره علمی ـ آموزشی «تربیت مربی خانواده»
دوره علمی ـ آموزشی «تربیت مربی خانواده» با هدف پیشگیری از مشکلات خانواده طلاب و توانمندی مبلغین در زمنیه آموزش خانواده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره سوم دوره علمی ـ آموزشی «تربیت مربی خانواده» ویژه ماه مبارک رمضان توسط مرکز مشاوره حوزه علمیه برگزار می شود.

پیشگیری از مشکلات خانواده طلاب و توانمندی مبلغین در زمنیه آموزش خانواده از مهم ترین اهداف این دوره است.

مبانی خانواده، تفاوت های جنسیتی، بهداشت روانی، نظام خانواده، مهارتهای زندگی زناشویی، دانش و مهارت جنسی، اخلاق کاربردی اسلامی، فرزند پروری، ازدواج، حقوق خانواده، آسیب شناسی عمومی خانواد، فرازناشویی، طلاق، اعتیاد از جمله سرفصل های دوره سوم تربیت مربی خانواده است.

شرکت کنندگان در این دوره از مزایایی همچون استفاده از اساتید مجرب تحت نظر کارگروه تخصصی خانواده در مرکز مشاوره حوزه، اولویت به کارگیری ممتازین دوره در برگزاری کارگاه های مربی خانواده در سراسر کشور، حمایت های علمی از شرکت کنندگان در دورهو اعطای گواهینامه معتبر برخوردار خواهند شد.

این دوره در سه سطح تربیت مربی، تربیت استاد طرح و مشاور خانواده و تربیت خانواده‌درمانگر برگزار می شود و ممتازین هر سطح به سطح بالاتر راه پیدا می‌کنند.

گفتنی است با توجه به شرایط کرونایی، این دوره به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقمندان برای ثبت نام می توانند در پیام رسان ایتا به شماره 1214 ـ 589 ـ 0902 پیام دهند./1350/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بایرام
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
احسنت
0
0