۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۷۸۴۵۸
نماینده مجلس خبرگان:

تنها راه پیشبرد برجام رفع تحریم‌های غیرقانونی آمریکاست

تنها راه پیشبرد برجام رفع تحریم‌های غیرقانونی آمریکاست
امام جمعه مراغه گفت: ایران در مذاکره‌ها همچنان به تعهدات خود پایبند بوده و رفع تمام تحریم‌ها موضع قطعی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران و به خصوص صهیونیسم بدانند که کشورمان با خرابکاری‌هایی چون حادثه سایت نطنز عقب‌نشینی نمی‌کند و با اقتدار در مقابل زیاده‌خواهی آنان ایستادگی خواهد کرد.

وی افزود: دشمنان به خیال خود تصور می‌کنند که می‌توانند با این خرابکاری‌ها، کشورمان را از دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ناامید کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: در صورتی که پس از این خرابکاری، ایران غنی‌سازی ۶۰ درصد را آغاز و به دشمنان اعلام کرد که با اقدامات اینچنینی ایران نه تنها از اهداف خود عقب‌نشینی نخواهد کرد بلکه سرعت دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را افزایش و با اقتدار به راه خود ادامه خواهد داد.

وی به مذاکره‌های وین نیز اشاره و بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نباید مذاکره‌ها طولانی و فرسایشی شود و باید هرچه زودتر به نتیجه برسد؛ همچنین باید تمام تحریم‌ها برداشته شود و برجام بهانه‌ای برای تحریم‌های دوباره و بازگشت تحریم‌های دوران ریاست جمهوری ترامپ نباشد.

امام جمعه مراغه تصریح کرد: ایران در این مذاکره‌ها همچنان به تعهدات خود پایبند بوده و رفع تمام تحریم‌ها موضع قطعی جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به فرارسیدن روز ارتش اشاره کرد و یادآور: از خودگذشتگی‌های ارتشیان دلاور در دوران جنگ تحمیلی همچنین زحمت‌های آنان بعد از جنگ فراموش‌نشدنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی اضافه کرد: امنیت امروز کشورمان در دنیا بی‌نظیر و حتی کم‌نظیر بوده و این امنیت به برکت نیروهای مسلح کشورمان به دست آمده است.

وی متذکر شد: شهیدان فلاحی، ستاری، فکوری و صیاد شیرازی از جمله شهدای ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران هستند که یاد و خاطر آنان هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

ارسال نظرات