۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۶۷۸۴۵۹
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تیم مذاکره‌کننده با مردم صادق باشد

تیم مذاکره‌کننده با مردم صادق باشد
امام جمعه شهرکرد گفت: حال که به هر دلیلی مذاکرات دوباره به جریان افتاده است، متولیان امر با مردم صادق باشند و عین آنچه که در مذاکرات می‌گذرد را به مردم بگویند.

به گزارش خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خصوص از سرگیری مذاکرات گفت: جا داشت که متولیان امر از گذشته عبرت بگیرند اما حال که به هر دلیل مذاکرات به جریان افتاده است با مردم صادق باشند و عین آنچه که در مذاکرات می‌گذرد را به مردم بگویند.

امام جمعه شهرکرد افزود: دشمن، دشمن است و نمی‌توان به عهد او دل بست، چرا که تمام وجود آمریکایی‌ها پر از مکر است و باید مراقب باشیم که به سرنوشت گذشته مبتلا نشویم.

وی تصریح کرد: تحریم‌ها برداشته شد چه بهتر، اما اگر نشد هم مهم نیست چرا که کشور توانمند است و راه‌هایی باز شده که تحریم‌ها به هرحال بی‌اثر خواهد شد.

علَم جهاد را به ترسوها نسپاریم

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در بخش دیگری از سخنان خود جهاد اصغر را یک ضرورت دانست و گفت: جهاد اصغر یعنی مبارزه مستمر و همیشگی با دشمن؛ مبادا دست از جهاد برداریم که درهای ذلت به روی ما باز می‌شود.

امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: برای تداوم جهاد اصغر باید کارها در نظام اسلامی به انقلابیون مجاهد سپرده شود، اگر علَم جهاد را به ترسوها بسپاریم جهادی صورت نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو مراقب باشیم امور را به افراد شجاع، قوی، نترس و دلسوز بسپاریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به 29 فروردین‌ماه و روز ارتش اظهار داشت: ارتش ما امروز هم از نظر تجهیزات و هم به لحاظ حضور نیروهای مستعد، با ایمان و پایبند به دین و اخلاق بالنده و افتخارآفرین است.

ابراز تأسف از توقف پخش«گاندو»/ این سریال گوشه‌ای از مجاهدت‌های سپاه در ایجاد امنیت را به نمایش گذاشت

امام جمعه شهرکرد همچنین به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و افزود: سپاه از نعمت‌های بزرگ در نظام اسلامی است و به حق این عزیزان در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، خدماتی و امنیتی پاسدارند و مقابل فتنه‌های بسیاری ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه در سریال «گاندو» جلوه‌هایی از نقش‌آفرینی اطلاعات سپاه را در حفظ امنیت جامعه دیدیم، گفت: متاسفانه جلوی ادامه پخش این سریال را گرفتند که امیدواریم در آینده پخش شود و مردم مجاهدت‌های سپاه را در عرصه امنیت ببینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در پایان با تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی علنی روزه‌خواری می‌کنند و این حرمت‌شکنی ماه خداست.

وی ادامه داد: همه ما باید روی این موضوع حساس باشیم، امر به معروف و نهی از منکر کنیم و روی حریم دین خدا غیرت داشته باشیم.

ارسال نظرات