۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۶۷۸۵۶۷

ثبت نام مدرسه علمیه معصومیه قم + لینک

ثبت نام مدرسه علمیه معصومیه قم + لینک
مدرسه علمیه معصومیه قم بر اساس سند راهبردی خود از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه معصومیه قم برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ از بین داوطلبان مومن، انقلابی و ممتازی که ضمن برخورداری از تحصیلات دانشگاهی و شرایط عمومی حوزه، واجد شرایط اختصاصی پذیرش در این مدرسه هستند، بر اساس سند راهبردی و طرح تحول ویژه طلاب فارغ التحصیل از دانشگاه، طلبه می پذیرد.

محوریّت اندیشه های امامین انقلاب در نظام علمی و تربیتی، تربیت محوری، جامعیّت، تعمیق و کارآمدی عالمانه، رشد و هدایت علمی و تربیتی با نظارت اساتید برجسته و مجرّب، کوتاه شدن دوره تحصیل و کاهش تعطیلات زائد و بی ضابطه، رشد جامع و توانمندسازی تخصصی در قالب رویکردهای پایه، پیوستگی برنامه در مقدمات و سطح عالی با هدف نقش آفرینی اجتماعی و تمدنی از جمله مزایای طرح تحوّل راهبردی مدرسه علمیه معصومیه است.

لازم به ذکر است زمان ثبت نام مدرسه علمیه معصومیه از 28 فروردین لغایت 31 اردیبهشت بوده و کلیه داوطلبانی که موفق به ثبت نام در سامانه پذیرش مرکز مدیریت شده و یا داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت نام در آن نشده اند، بایستی از طریق لینک ثبت نام پایگاه پذیرش معصومیه، اطلاعات خود را وارد نمایند تا در نوبت مصاحبه ها قرار گیرند.

علاقمندان به تحصیل در مدرسه علمیه معصومیه جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق لینک http://reg.masoumieh.ir اقدام کنند.

ارسال نظرات